Boşanmak evlilikte başarısız olmak demek midir? Yoksa kişinin kendi iyilik hali için sonlandırması mı?

Boşanmak aslında bir seçimken, bazılarımız evliliği hayatın içindeki görevler arasında mı görüyor?

Mutsuz olsan da devam et, ölsen de devam et, acı çeksen de devam et. Sırf kendini aklamak, başarısız olmamak, suçlu olmamak ve suçlanmamak için ; KENDİNE YAŞATACAKLARININ önemi olmadan devam et.

Peki seçimin olmadığı yerde mutluluktan bahsedebilirmiyiz? Ya mutluluğun olmadığı yerde evliliği sürdürebilecek motivasyondan? Ya peki mutlu olmadığı halde evliğini sürdürenlerin motivasyonu ne olabilir ki? Başardım diyebilmek mi?
Boşanmak evlilikte başarısız olmak demek midir? Yoksa kişinin kendi iyilik hali için sonlandırması mı?
Boşanmak evlilikte başarısız olmak demek midir? Yoksa kişinin kendi iyilik hali için sonlandırması mı?
Cevapla