Eşimle şakalaşırken sen nasıl erkeksin dedim. Kötü niyetle demedim şakaydı sadece. Çok pişman oldum?

Şakalaşıyoduk eğleniyoduk gülüyoduk. Şakayla ağzımdan öyle laf çıktı. Eşim renkten renge girdi. Gözleri doldu kızardı falan masumlaştı. Şaka olduğunu biliyo sonuçta aşırı ciddiye aldı yaa. Sonra pişman oldum böyle tepkisi olacağını hiç tahmin etmezdim

Eşimle şakalaşırken sen nasıl erkeksin dedim. Kötü niyetle demedim şakaydı sadece. Çok pişman oldum?
Cevapla