Eşime art niyet olmadan tamamen şaka olarak sen adammısın dedim. Sonuç kişiliği değişti. Neden bu lafa bu kadar takılıyolar?

Çok sevdiğim adam gitti. Çok ters biri geldi. Suçlu oldugumu hata yaptığımı düşünüyorum bir bakıma o yüzden ters tepkilerine sessiz kalıyorum. Benim çok seven adam yok artık sanki. Bu kadar mı kolay sevdiğini silmek. Düzelir mi sizce

Eşime art niyet olmadan tamamen şaka olarak sen adammısın dedim. Sonuç kişiliği değişti. Neden bu lafa bu kadar takılıyolar?
Cevapla