Bosanmis erkeklere sorum, neden eski karinizin iyi olmasini istemiyorsunuz?

Eski eşim maalesef yıllar gecti, ama hala benimle ugrasiyor. Hayatinda biri de var ama yine benimle ugrasiyor. Sanki mahvolmami bekliyor.. Bu nefrt neden? ne guzel evlenmisiz cocuklar olmus anlasamamisiz bosanmisiz.. neden kotu olmami bekliyor

Bosanmis erkeklere sorum, neden eski karinizin iyi olmasini istemiyorsunuz?
Cevapla