Yaşım 30.. çok aşıktım ayrıldık ilkti bilemedim tamamen hayatımdan gitmesine dayanamadım arkadaş oldum. Bilseydim olmazdım
2 yılı geçti insan 2 yıldır ağlar mı
Yaşım 30.. çok aşıktım ayrıldık ilkti bilemedim tamamen hayatımdan gitmesine dayanamadım arkadaş oldum. Bilseydim olmazdım
2 yılı geçti insan 2 yıldır ağlar mı
İlk olduğu için çok etkilenmiş olabilirsiniz tabii ki. Ama olaya bir de tecrübe kazandınız gözüyle bakın. Bir şekilde bu tecrübeyi kazanmanız gerekiyordu çünkü..
Aşıktım evet ama takıntılı garip bir durum da oluştu sanırım bilemiyorum. Bi de sürekli iletişim olunca sonuç bu.. tecrübe olarak bakarsak evet birçok şey öğrendim
Neden takıntı oldu ki? O mu ayrıldı gitti hayatınızdan?
O ayrıldı.. yani ilk aylar yıl hatta çok çok kötüydüm
O ayrıldığı için böyle bir takıntı oluşmuş. Birliktw karar verseydiniz ayrılmaya bu şekilde olmazdı..
Ee tabii ki ben hiç istemiyordum..
Neden ki? Nedwn ayrılmak istemiyordunuz? Bu kadar dört dörtlükmüydü çocuk? Dünyada ki her insanın kusurları vardır. Onlar onu ya gizlerler ya da siz onu görmemezlikten gelirsiniz 👍
Ee sevdiğim birinden neden ayrılmak isteseydim
Tabii ki haklısın. Ama bu arada onun sevgisini de denemeliydin. Arada bir yoklamalıydın onu..
Nasıl yoklayacaktım. Hiç anlamıuom öyle şeylerden yapamıyom
Haklısın tabii ki. 👍 cinsel hayatınız varmıydı peki?
Az çok
Onunda etkisi olmuş işte. Birbirinize alışkanlıktan dolayı takıntı olabiliyor çünkü..
Cevap
4Cevap
Benimde var hikayem dinlemek dertleşmek istersen konuşabiliriz
Olur
Gizliden cıkayım
Tamam
Takip et
Arkadaş olmus hala konuşuyorsunuzdur o zaman niye ağlıyorsun
Konuşuyoruz her gün ama aynı şey değil
Yapacak bir şey yok madem seviyorsun anlat konuş işte
Korkuyorum
Neyden
Olumsuz konuşmalardan üzülürüm diye, tamamen gider diye
Gitmez neler geçti aranizda
Ne gibi
Yani nolduda bir şey dediğinde senden kaçağını düşünüyorsun 😊
Yani hala sevdiğimi öğrenirse iletişimi kesebilir mi dedim böyle unutamıyo diyerek
İnceldihi yerden kopsun takilma
Hmm konuş diyosub her şeyi
Konuş tabi bro yani sen zaten böyle yaşayamıyorsun ki ne kadar arkadaş olarak kalsaniz o kadar baticak sana en iyisi kizarsada kızsın konuşmasın seninle sende unutmaya çalışırsın
Evet haklısın. Bu şekilde mesela biriyle de tanışamıyorum görüşemiyorum o var diye..
Dediğin gibi konuşmam en iyisi..
Çok heyecanlı.. düşüneyim neler diyeceğimi hazırlayayım
Sıkıntı yapma kanka yanındayım ben istersen arkadaş olabiliriz tabi istersen sohbet muhabbet edelim
Ayy olur valla destek olursan sevinirm
Olur kanka konuşalım sohbet edelim özele geçelim mi
Tamam
Cikarmisin gizliden
Ben çıkamıyom ki sen çıkcan. Ya da soruyu begen
Ben çıkayım çıkar cikmaz mesaj at
Atacakmisin seni bekliyorum
Çıkabilirsn
Başka birini bul
Sağlık olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?