Kaybetmemek için arkadaş oldum 2 yıldır unutamıyorum? Kendime gelmeme yardımcı olur musunuz?

Yaşım 30.. çok aşıktım ayrıldık ilkti bilemedim tamamen hayatımdan gitmesine dayanamadım arkadaş oldum. Bilseydim olmazdım

2 yılı geçti insan 2 yıldır ağlar mı

Kaybetmemek için arkadaş oldum 2 yıldır unutamıyorum? Kendime gelmeme yardımcı olur musunuz?
Cevapla