En yakın arkadaşımla uzun süredir görüşmüyoruz sizce nasıl barışabilirim? Herkese +1 ?

Lütfen sonuna kadar okuyun arkadaşlar lisede çok yakın olduğum bir kız arkadaşımla yaklaşık 6, 7 aydır görüşmüyoruz. Lise 2 nin sonlarına doğru falan yakın arkadaş olmaya başlamıştık sonra tabi baya yakınlaştık en iyi arkadaşımdı yani ailesi falan da cok seviyordu beni. Lise bittikten sonra da gorusmeye devam ediyorduk yazin falan hep gorusuyorduk sonra o uni. ye basladi ben ise bir yil daha hazirlanmaya karar verdim dershaneye gidiyordum. Uni. ye gidince biraz degismeye basladi vakif uni. oldugu icin arkadaslariyla surekli barlarda falan takilmaya basladi iste biraz zaman gecince uzaklastik birbirimizden ben gorusmek istiyordum surekli erteleniyordu falan sonra birgun kararlastirdik ben dershaneden o da okuldan cikinca bulusacaktik aksam onlarda kalicaktim okuldan cikicagi saate yakin bir zamanda aradi o siralar yeni tanistigi bir cocuk vardi daha sevgili degilllerdi ama oyle de sayolabilir onunla yarim saat falan gorusucem sonra bulusalim dedi tamam dedi biraz zaman gecti 1,2 saat falan aradim ben seni ariycam cikinca dedi cocugun yanindaydi Tamam dedim sonra baya bir zaman gecti bir kez aradim acmadi daha da aramadim sonra 3, 4 saat sonra mesaj atti ablamla kavga ettim babama gidiyorum bir daha da kalmam o evde sana çok ayip oldu kusura bakma falan yazmisti. Biz zaten o eve gitmeden bulusucaktik oyle bir seyin ihtimali bile yoktu cevap vermedim bir kac gun sonra hicbir sey yokmus gibi fotograf falan gonderdi o cocukla yine cevap vermedim sonra bir kac hafta sonra dayanamadim mesaj gonderdim iste çok degistin eskiden boyle degildin falan duye o da acayip umursamaz sekilde cevap verdi ne dusunursen dusun o kadar meaaj gonderdim daha napiyim falan dedi bende daha bir sey demedim o gunden sonra da bir daha hic konusmadik 7, 8 ay falan oldu simdilerde ise onu çok ozledigimi farkedittim keske olmasaydi hic oyle seyler diyorum sizce ne yapabilirim herkesin fikirlerini merak ediyorum.
En yakın arkadaşımla uzun süredir görüşmüyoruz sizce nasıl barışabilirim? Herkese +1 ?
Cevapla