Herkes bana bu güzellikle niye evde kaldın diyor. Sadece güzeller mi evlenir?

Sizce çirkin insan varmıdır Allah vergisi her kulunu o yarattı. diyelim ki bize göre çirkin peki bu insanların evlenmeye sevmeye hakkı yokmu, sadece güzel görünen kişiler mi evlenir neden insanlar bu kadar ön yargılı?
Herkes bana bu güzellikle niye evde kaldın diyor. Sadece güzeller mi evlenir?
Cevapla