İlişkim bittiğinden beri partiden partiye rezalet bir hayat yaşıyorum. Nasıl atlatırım bu dönemi?

1.5 senelik ilişkim bitti 2 hafta önce. O zamandan beri boşlukta gibiyim sürekli clublardayım tanımadığım insanlarla sevişiyorum ayık gezdiğim gece yok tüm param alkole gidiyor. Mutlu değilim ama böyle olmasa gece bitmiyor kafayı yiyorum düşünmekten. Kendime hiç yakıştırmıyorum arkadaşlarım da sürekli uyarıyor her şeyin farkındayım ama napacağımı bilmiyorum. Nasıl atlatırım bu dönemi? Yalnız kaldığım her an ilişkimi düşünüyorum istemiyorum artık.

İlişkim bittiğinden beri partiden partiye rezalet bir hayat yaşıyorum. Nasıl atlatırım bu dönemi?
Cevapla