Konuşmamaya karar alıyorum yine kalbim ona gidiyor. Nasıl ondan soğurum uzaklaşırım bu aşkı kendi içimde nasıl bitiririm?

Diyorum tamam yazmıcam bir seni seviyorum diyor yine o kazanıyor nasıl umursamaz olacağımı bilmiyorum ne yapmam gerek ciddi anlamda unutmam gerek bu kişiyi cünkü imkansız bizim aşk ama onu sevdiğimi düşünüyorum duygularımdan emin olamıyorum ama gün boyu onu düşünüyorum hep aklım da o var
Konuşmamaya karar alıyorum yine kalbim ona gidiyor. Nasıl ondan soğurum uzaklaşırım bu aşkı kendi içimde nasıl bitiririm?
Cevapla