Ya yakın arkadaşın ya da ben dedi. Tercih yapmadım diye terk etti. Ne yapmalıyım 🙏?

Bır arkadaş ortamıyla tanıştıgım kişiyle 8 aydır cıkıyoruz en yakın dostum dedıgım kişi tanışırdılar ve ne olduysa o arkadaş ortamları bır sebep oldu ayrılar konuşmadılar tabı bız o sürede ilişkimiz halen devam edıyor ama bır kaç ay sonra erkek arkadaşım yakın arkadaşımla göruşmemı takılmamı ıstemıyor ne yaptıysam araları düzelmedi ve bende hep aralarında kalmaktan yoruldum bırı 15 senelık dostum dıgerı sevdıgım kişi ve dun bır sebeb oldu onun yüzünden konu açıldı ve bana dedıgı kelıme tercıh yapacaksın eğer benı sevıyorsan hayatında benı görmek ıstıyorsan bende tercıh velan yapmam dedım ıkınızın bende yerı ve degerı çok farklı onu dedım ve her yerden benı cıkarttı ağır durumlar atıyor ben ne yapacağımı ınan bılmıyorum sözde 1 sene de nişan yapacaktık
Ya yakın arkadaşın ya da ben dedi. Tercih yapmadım diye terk etti. Ne yapmalıyım 🙏?
Cevapla