Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi şöyle ayrıntı veriyim. Net bir ilişki başlamıştı bile. Ve sonra başka türlü olaylar gelişti ve imkansız gözüyle bakıyordum. Ve kızı aradan seneler geçmiş olmasına rağmen 2 kaç gündür çok yoğun düşünürken etki tepki olayı gibi birden istek geldi. Sence ne yapmalıyım.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Aradığını bulamamış kürkçü dükkanına geri dönüş çabaları 🤣
Yav arkadaş bırak ön yargıyı 😂😂😂
Allah'tan ayrıntı vermedim herkesin aklına bu gelmiş
Soruyu ayrıntı vermeden sorduğum için yanlış anlaşıldı. Şimdi şöyle ki bir ilişki bile yaşanmadı. Ve genel olarak ben sebepli olaylardan dolayı başlamadan bitti. Yani dünya yansa Bir girişimde bulunmaz derken o istek attı seneler sonra.
Kanka kabul et kız kolay kolay atmaz demmki unutammaai bir şey var ki atiyor sen kabul et bakalım ne dicek
Kabul ettim de öyle sessiz duruyoruz işte
Diğer cevaplarıma bakarsan mevzuyu anlarsın
Yani ortaya bir ilişki de olmadı. İlişki yolundaydık ve olmadı, benim hayatıma başkası girdi falan iyice o kapı kapandı gözüyle içime hep dert olmuştu. Ama seneler sonra istek geldi işte
Seneler sonra böyle takip beklemiyordum unuttun sandım ne dicek baklaim
Bir kız olarak sana soruyorum. Yazmalımıyım, numarasını var aramalimiyim. Bir de şunu sorayım yazarken konuşmak yerine direk yüz yüze görüşelim diye mi yazsam? Ne tepki alırım kestiremiyorum
Yaz ya ne kayberdersin ki oda çekiniyor herkade bence ilk mesajda yokla sonra konuyu oraya getirirsin
Birden neden takip atmış onu merak ettigin belirt dolayli olarak
Çok kırgın olan biri sence seneler sonra istek atmasının sebebi özleyip bir yola girmek istemesi mıdır? Benim ne düşündüğünüz kestiremden yazmam imkânsız. Olumsuz dönüş olsun istemem
Kanka olumsuz dönüş olsa nolur ki senle onun arasında sonuçta sanki yanlış bir şey yapmiyisun olmasa da kaybın yok neticede istemezsin ama buda rezil bir durum öldüğünü göstermez sonuçta şahsen benim düşünceme göre hiç istek atmaz hatta senin istegini bile onaylamwz ya da takibe takip dahi yapmaz bir şey mutlaka var
belki seni yakisikli buluyordur? olamaz mi
Ne alaka shsjshdk
neden alakasiz?
Unutamamıştır
Şimdi şöyle ayrıntı veriyim. Net bir ilişki başlamıştı bile. Ve sonra başka türlü olaylar gelişti ve imkansız gözüyle bakıyordum. Ve kızı aradan seneler geçmiş olmasına rağmen 2 kaç gündür çok yoğun düşünürken etki tepki olayı gibi birden istek geldi. Sence ne yapmalıyım.
Yani sırf merktan ne yaptı ne yapıyor acaba diye attı desem, bir sürü uygulama var, fake hesap var, var oğlu var. Kendi hesabından niye istek atsın diyorum
Bu evrenin mesajı gibi
Yani sonuç olarak?
Unutamamıs şansını denemek istemiş işte
Ne yapayım
Unutamamistir
Engelle direk
Neden
Tekrar gidip gelicek tekrar gidicek
Soruyu ayrıntı vermeden sorduğum için yanlış anlaşıldı. Şimdi şöyle ki bir ilişki bile yaşanmadı. Ve genel olarak ben sebepli olaylardan dolayı başlamadan bitti. Yani dünya yansa Bir girişimde bulunmaz derken o istek attı seneler sonra.
Şimdi söyle ne yapmalıyım sizce
Sen bilirsin istersen ekle oldu olmadı olmadı salla gitsin
Yazayım mi sence
Hayır yazma bırak o yazsın
Eğer istiyorsa ilk o yazıcak sen hlss meraklı gibi görünme bırak çabalasın
Çabalasınki değer artsın
Keşke özelden konuşma olsa burada. Anlatsam adam akıllı da ona göre akıl alsam aklımı kemiriyor kaç gündür dhdgjd
Şimdi hazırlanıp işe gidicem dönüşte muhatap olma kızla, mal kız, uzak dur
Pardon yanlış yorum oldu yanlış yazdım sonrakini farklı gönderiyedi
İşten dönünce şimdi gidicem
Çok negatifsin tanımadan etmeden
Hayır sondaki farklı bir gönderiye di takınılı bir görüş yorumuydu
Ha okey görmemişim
Kusura bakmayın yoksa size değil di yazdığım o sondaki , şimdi işe geçicem