Bir kız ayrıldığı kişiye seneler sonra neden istek atar?

Bir kız ayrıldığı kişiye seneler sonra neden istek atar
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdi şöyle ayrıntı veriyim. Net bir ilişki başlamıştı bile. Ve sonra başka türlü olaylar gelişti ve imkansız gözüyle bakıyordum. Ve kızı aradan seneler geçmiş olmasına rağmen 2 kaç gündür çok yoğun düşünürken etki tepki olayı gibi birden istek geldi. Sence ne yapmalıyım.
Bir kız ayrıldığı kişiye seneler sonra neden istek atar?
Cevapla