Bir erkek ayrıldığı kızla uzun bir zaman geçtikten sonra karşılaşınca neden kaçar?

üstelik bende hiç aramamıştım yani,öldüm geberdim acıdan ama hani öyle kaçmasını gerektirecek birşey yapmamıştım.ama ortak bir yerde karşılaşınca beni gördü ve hemen gitti.sizce neden öyle davranmıştır,fikri olan var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
dipnot olarak birde o istememişti zaten devam etmeyi öyle bir durum vardı.
Bir erkek ayrıldığı kızla uzun bir zaman geçtikten sonra karşılaşınca neden kaçar?
Cevapla