Kabul olur mu, kabul olması için neler yapmam lazım
Canımı çok çok yaktı
Canımı çok çok yaktı
Illaki vardır da boş ver etme. Iyi bir şey değil başkasının yaptığı karaktersizlik sana dönmesin. Bu hayat etme bulma dünyasıdır o da elbet yaptığı şeylerin karşılığını bulur. Karşındaki ne olursa olsun sen karakterinden taviz verme ki iyi ki yapmışım hak etmişe getirmesin olayı. Sen ince düşün ince hesap et ki bir gün sıra ona gelsin. Kendine de tüm bu olan biteni tecrübe say iyi yanlarina bak. Artık neyi ne kadar yapıp yapmayacağını daha iyi biliyorsun.
Cevap
3Cevap
Ah almak umut vermek kötü bir şey ve karşılığı zaten sen olmasanda verilir merak etme
Ah hepsi mutlu kötü olan mutlu, kötü davranan mutlu adaletsizlik çok çk ne kadar kötüyse o kadar kazanıyorlar maalesef
Puhaha ağla na h kbul olur
Olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?