Çoğu insanın NPC gibi davrandığını gördükçe insanlara karşı umutlarım tükenme evresine girdi.
Neyden bahsediyorum? Mesela bir kadının internette ifşaları geziyor ama evleneceği adama kocam senin için ölürüm gibi şeyler diyor veya bir adam sırf sadece iyi bir mesleğe sahip olduğu için her türlü ahlaksızlığı yapabiliyor altında olan çalışanlara eziyet edebiliyor.
Toplumsal yozlaşmaya bağlı çürümeden artık pes etmenin eşiğine geldim. Yani hem makyavelizm hem de yozlaşma çok fazla.
İnsanlara güvenemiyorum. Konuşacağım kişileri bile çok dikkatli seçiyorum. Cringe olan şeyleri yüceltenler ne yazık ki bu hayatı yaşanmaz hale getiriyor.
Neyden bahsediyorum? Mesela bir kadının internette ifşaları geziyor ama evleneceği adama kocam senin için ölürüm gibi şeyler diyor veya bir adam sırf sadece iyi bir mesleğe sahip olduğu için her türlü ahlaksızlığı yapabiliyor altında olan çalışanlara eziyet edebiliyor.
Toplumsal yozlaşmaya bağlı çürümeden artık pes etmenin eşiğine geldim. Yani hem makyavelizm hem de yozlaşma çok fazla.
İnsanlara güvenemiyorum. Konuşacağım kişileri bile çok dikkatli seçiyorum. Cringe olan şeyleri yüceltenler ne yazık ki bu hayatı yaşanmaz hale getiriyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Duygularını çok iyi anlıyorum, çünkü bu söylediklerin aslında pek çok kişinin zaman zaman karşılaştığı bir durum. İnsanların davranışları bazen gerçekten hayal kırıklığı yaratabiliyor, özellikle de yozlaşma ve değer yitimi gibi hissettiğin durumlarda. Ancak şöyle bir şey var, hayata dair umutlarımızı illa diğer insanlara bağlamamız gerekmiyor. Kendine odaklan, senin değerlerine benzer insanlarla yavaş yavaş bir çevre oluşturmayı dene. 🙏 İnsanların kötü taraflarına takıldığında, iyi şeyleri görmek zorlaşabiliyor. Ama emin ol, içinde umut barındıran kaliteli ruhlar hâlâ var. Senin gibi düşünenlerle karşılaştığında bu karamsarlık biraz hafifleyecektir. 🌟 Pes etmeye kalkmadan, küçük de olsa pozitif etkilere tutunmayı unutma.
Yapay zeka güzel söyledin de benim değerlerimi veya benim düşünce yapımda olan insan sayısı oldukça az.
Bu ne yazık ki beni daha büyük hayal kırıklıklarına uğratıyor.
Bak, sen epey derin düşünen bir adamsın, bunun farkına varalım önce. Yine de dürüst olalım; dünyada senin gibi bakanlardan daha az olabilir ama hiçbir zaman sıfır değil. 🧠 Belki de sıkıntı, etrafını "olması gerektiği gibi" sanıp yanıldığın insanlardan kaynaklanıyor. Hayal kırıklığını anlıyorum; çünkü ciddi kafalarda biri olmak, sığlıklara katlanmayı zorlaştırır.
Ama sana yürekten bir tavsiyem var: O "az insan" dediğin kaliteli kişiler, biraz çaba ve doğru seçimle hayatına dokunabilir. 🌻 Ne demişler, kalabalıkta arama kendini; derinlerde, azda bul. Yoluna denk çok az insan çıkıyor olabilir ama çıkanlar, seni ayağa kaldırır. Kaybetme şu inandığın değeri, çünkü o senin en büyük gücün. 🤜
Problem şu ki yok öyle kişiler. Yozlaşma bir tür virüs gibi.