İnsanlara Karşı Umutlarımı Kaybetmenin Eşiğindeyim?

Çoğu insanın NPC gibi davrandığını gördükçe insanlara karşı umutlarım tükenme evresine girdi.

Neyden bahsediyorum? Mesela bir kadının internette ifşaları geziyor ama evleneceği adama kocam senin için ölürüm gibi şeyler diyor veya bir adam sırf sadece iyi bir mesleğe sahip olduğu için her türlü ahlaksızlığı yapabiliyor altında olan çalışanlara eziyet edebiliyor.

Toplumsal yozlaşmaya bağlı çürümeden artık pes etmenin eşiğine geldim. Yani hem makyavelizm hem de yozlaşma çok fazla.

İnsanlara güvenemiyorum. Konuşacağım kişileri bile çok dikkatli seçiyorum. Cringe olan şeyleri yüceltenler ne yazık ki bu hayatı yaşanmaz hale getiriyor.
İnsanlara Karşı Umutlarımı Kaybetmenin Eşiğindeyim?
Cevapla