Erkek arkadaşım avukat ve çevresinde acayip güzel kadınlar var. Ben ise yetersiz hissediyorum. Haklı mıyım?

Erkek arkadaşım avukat. İyi de bir avukat etrafında acayip kadınlar var Önceden bu durumu kafaya takmıyordum çünkü duygularım çok yoğun değildi. Ama şu an etrafında çok güzel Ruslar Araplar. Güzel Türk kızları baya her kesimden var yani. Ve ben kendimi çok yetersiz hissediyorum. Dil bile bilmiyorum fotoğraflarını falan beğenen kadınları görüyorum böyle taş gibi kaç tane dil biliyorlar abi diyorum onlar varken niye ben şüpheleniyorum onlarlada bir şeyler yaşadığınA yani ilk defa biri benden çok üst seviyede diye kendimi aciz hissediyorum maddi olarakta öyle en lüks arabadan da ben de araba bile yok. Bu piskolojiden çıkamıyorum haklı mıyım sizce.

Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yapan
Erkek arkadaşım avukat ve çevresinde acayip güzel kadınlar var. Ben ise yetersiz hissediyorum. Haklı mıyım?
Cevapla