Erkek arkadaşım avukat. İyi de bir avukat etrafında acayip kadınlar var Önceden bu durumu kafaya takmıyordum çünkü duygularım çok yoğun değildi. Ama şu an etrafında çok güzel Ruslar Araplar. Güzel Türk kızları baya her kesimden var yani. Ve ben kendimi çok yetersiz hissediyorum. Dil bile bilmiyorum fotoğraflarını falan beğenen kadınları görüyorum böyle taş gibi kaç tane dil biliyorlar abi diyorum onlar varken niye ben şüpheleniyorum onlarlada bir şeyler yaşadığınA yani ilk defa biri benden çok üst seviyede diye kendimi aciz hissediyorum maddi olarakta öyle en lüks arabadan da ben de araba bile yok. Bu piskolojiden çıkamıyorum haklı mıyım sizce.
Güncellemeler
+1 yıl
Yorum yapan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer