Avukatıma aşık oldum! Sizce bu durum caiz mi? Resmi işlerle uğraşan kadınlar sizcede çok çekici olumuyorlar mı?

Avukatıma aşık oldum! Sizce bu durum caiz mi? Resmi işlerle uğraşan kadınlar sizcede çok çekici olumuyorlar mı?
Oldum olası avukat, hakim ve savcı kadınlara hasta olmuşumdur. Yalan yok güç onlarda abicim.

Resmi dairede biraz işlemlerim var avukat atadılar telefonunu verdiler. Aradım konuştum kadının acayip güzel sesi var. 😊 Aşık oldum ya la ben.
Avukatıma aşık oldum! Sizce bu durum caiz mi? Resmi işlerle uğraşan kadınlar sizcede çok çekici olumuyorlar mı?
Cevapla