Sizi insan yerine koymayan sürekli kalbinizi kırıp bunun bilincinde olup umrunda olmayan birinden nasıl intikam alınır?

Eski sevgilim aynı zamanda komşum. 3 yıl geçti unutamadım unutamıyorum. Hasta oldum onun yüzünden psikolojik tedavi alıyorum. Ben tam unuttum yoluma bakıyorum derken bu yıl babası ısrar etti tekrar barışın diye. Bayramdan bu yana konuşmaya başladık ama nasıl hep benim çabamla. Canı isterse haftada bir iki defa arıyor. İsterse telefonlarımı açıyor istemezse günlerce açmıyor. Bana her türlü saygısızlığı yapıyor küçümsüyor aşağılıyor görmezden geliyor. Defalarca arattırıp arama bile demiyor. Açmayı canım istemiyor diyor. Fiziğimle işimle paramla bile dalga geçiyor. hadi ordan git diyorum dayanamıyorum tekrar arıyorum. Pişkin pişkin benimle gülerek konuşuyor eski sevgililerini rahatlıkla anlatıyor. Yanına gidiyorum ayağa kalkmak şurda dursun hoş geldin bile demiyor. Bunlara rağmen her reddedilişimde daha da bağlanıyorum. Daha da hırs yapıyorum. Sağlık sorunları yaşamaya başladım vücudumdan yaralar çıkıyor, işe gidemez günlük işlerimi yapamaz oldum. Hatta intihar bile düşünüyorum. Kendimi o kadar çirkin ve önemsiz hissediyorum ki sırf o sevmedi beni diye aynalara bakamaz oldum. Ama en son konuşmamızda canımı daha da çok yaktı. Ben artık böyle gitmeyeceğini biliyorum. İntikam ateşi içimi yakıyor. Böyle bi insana verilecek en güzel intikam nedir? Nasıl içim soğur nasıl olurda bu kıza noldu der? Ben nasıl davranmalıyım bu adama?

Sizi insan yerine koymayan sürekli kalbinizi kırıp bunun bilincinde olup umrunda olmayan birinden nasıl intikam alınır?
Cevapla