Elini kalçamdan ittim bana tavırlı davranıyor, kim haklı?

Flörtüm var 6 gündür falan konuşuyoruz. Sabah 2. buluşmamızdı kahvaltı yaptık. Çok güzel geçti hoş vakit geçirdik beni evimin önüne bıraktı. Baya uzun sarıldık sonra elini kalçama indirmeye başladı biraz izin verdim ama evimin arkasındayım sonuçta elini hafifçe ittim. Baya bozuldu görüşürüz o zaman dedi yüzüme bakmadan gitti. Yanlış mı yaptım? Ama evimin dibindeyiz balkona çıksa görecek bizimkiler nasıl risk alabilirim? Özür mü dilemeliyim hatalı mıyım sizce?

Elini kalçamdan ittim bana tavırlı davranıyor, kim haklı?
Cevapla