7,5 senelik ilişki ve geriye kalan hiçbir şey çok kötüyüm yardımcı olur musun lütfen ?

Hep beni suçladı benim hatamda da kendi hatasında da sen yaptırttın sen ettirdin demeye başladı özellikle son zamanlarda ufak bir şeyden beni engelledi gitti ufak şey rahatsız olduğum konuyu söyledim bana davranış konusunda ben buyum dedi
bu cevap sevgiye yakışmıyor dedim çabalamayacaksan olmayalım dedi bastı engeli sonra iki hafta sonra yazdı tersledim yine beni suçladı o an kavga ederdik yazsaydım diye bana yazıyor ama hani gönül almak için suçlarcasına hep içimde his oldu başkası mı var şu an başkası olsa tepkisi nasıl olur diye bana çok diyen oluyordu ve hayatımda biri vat diyordum ayrı olsak bile

bir arkadaşımdan 1 gönderili hesaptan tanımadığı birinden ekledim onu sonuç kabul etti sonra ağzıma geleni söyledim senin için bu muydu nasıl insansın

hala diyor ki bir sayfayı ortak takip ediyorlarmış ortak arkadaş var günahımı al diye üstüme geldi beni suçladı nasıl insanlarsınız sahte hesaplarınız mı var diye engelledim her yerden ve 2 gün sonra baktım whatsap takipten gün içinde hep çevrimiçi oldu

hani diyor insan bu kadar mıydı 1 ay bile dolmadan başkasını düşünecek kadar sevmedi mi yüzleştiğim şeyler çok acıtıyor

içimden ah etmek geliyor yaktığı kadar yansın diye kalbim acıyor

nasıl çabuk geçer?

7,5 senelik ilişki ve geriye kalan hiçbir şey çok kötüyüm yardımcı olur musun lütfen ?
Cevapla