Aralarında fazla yaş farkı olan çiftler neden yanlış anlaşılıyor?

ben 20yasındayım sevgilim 48 1senedir birlikteyiz onunla çok mutluyum aramızda 30yaş olmasına rağmen uyumluyuz anlaşıyoruz ve birbirimizi çok seviyoruz çoğu insan yadırgıyor bazıları babam sanıyor bazılarıda eşin mi diyor ne kadar otakmamaya çalışsamda üzülüyorum…. sizin görüşünüz nedir aşkta yaş farkının önemi var mıdır
Aralarında fazla yaş farkı olan çiftler neden yanlış anlaşılıyor?
Cevapla