AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Yaşlar kaç bu arada. Yani sıntı çıkabilr şimdilik cicimayları. Ama bu işin hastalıı var yalılığı var senden küçük çok iyi düşünmek doğru karar vermek lazım
İki taraf da okeyse kimseye laf düşmez (18+ olduğu sürece)
sorun yaşarsınız bence ama yine de sen bilirsin.
İmkansız değil tabi ama ben neredeyse oğlum sayılacak yaştaki biriyle sevgili olmam.
Kesinlikle mümkün olabilir neden olmasın büyük ilede olur
Mümkün neden olmasın? Ben de kendi yaşıtlarımda ilişki yürütemiyorum. ilişkilerim çoğunlukla benden büyükler oluyor gayet de memnunum bu durumdan
Yanii şöyle soyliyim herseyy olabilir neden olmasinn amaa piskolglar diyorr yaş farkınız cokk olmasinn cunkuu kafaa yapisii bakış açısı cokk farklii oluyorb
Bana kalırsa mümkün değil sadece seni kullanır ilerde de sorun olur ayrıca
Kişiden kişiye degişir ama şahsen ben olamazdim, cevreden kotu tepkiler gelicek muhtemelen ama cevreyi onemsemeden hayatiniza devam edebilirsin istersen her şey senin elinde yani
Ablası veya annesi gibi davranman gerekir çünkü sen onu zamanla toylukları yüzünden istemeyeceksin, o da seni fazla olgun bulduğu için sana yapışacak kesin
Çocuk yaşta biri o zaman bence bulaşma egosuyla baş edemezsin zaten
Yuh o kadarda olmaz annesi yaşındasın abla da değil erkek kızdan 14 yaş olsa bile garip
14 yaş çok seni kullanır bırakır kimseyi bulamadın mı adam olgun seviyorsa demek ki 😂
Olur neden olmasın artık erkekler çabuk yaşlanıyor zaten
Erkeklerin ciltlerinin bu kadar güzel olmasının sebebi kendileri dışında herkesi strese sokmalarıdır
Ben kendimden 30 yaş büyük kadınla 5 yıl sevgili kaldık ve her şey çok güzeldi
Kız 14 yaş küçük olunca normal karşılayacak dangalakların buna yanlış demeye hakkı yok. O normalse buda normal.
Neden sorun olsun ki? daha güzel olur, benim hep genç sevgilim oldu 🥰
Bi sonuca ulaşmamışız anlaşıldığı üzere, sapkın egolar tatmin edilmiş sanırım sadece..
Sapkın ego mu 😂sonuç mu? Sonuç mutluluk, basit yani , aşk, seks ve mutluluk...
Aynenn iş tamamen seksle alakalı zaten. Vay arkadaş ya..
Tamamen sexle alakalı değil, seks vücudun istediği bişey, su içmeden duramayız , hayat suyla alakalı mı tamamen?😐 Duygular, anlaşmak vs bunlar da önemli
Yapma yaa lütfen ama 15 yaş küçüğünle nasıl bir anlaşma olabilir 🙂 Ha evet tarafınızdan bakınca hak veriyorum ritim değişikliği yaptığına eminim malum durumu düşününce. Ama gündelik yaşamda ergene düşüyor o fark. 🙂🙂
Yo 27 ile 40 olarak iyi anlaşıyorz en azndan ben çok iyi anlaşıyorm çünkü o benden daha olgun😃
Yani bizim ilişkide böyle ama tabi bazıları anlaşamayabilr
😃😃 İyi bari.
Ben bir çok defa denedim cıkks.. Her iki seçenekte de oldukça eksik kalıyolar. 8 max en en fazla o da.
Senden küçük olanla mı büyük olanla mı denedn🙈
Küçük olana yaptım yorumu. Büyük olanla da max.4 yaş çıktım. Fazlası olmadı.:)
Hatta ilk ilişkim bile 3 yaş büyüktü benden.🙈
İşte kafalar uyuşmalı tabi, belki o çocuk sen olgundun ondan olmadı ama benim yaşım olgun ama içim çocuk olunca oluyo🤔😃
Şaşırmadım 🙈🙈
Daha çok ilgilendiğimiz kısım malumdu her iki tarafında. Herkes orada fan.. kısmında olduğu için problem yoktu.😀
Ay yorumunu gördüm şimdi 😂yok artık o kadr da değil en az 24 olmalı benm için🤣
Ama 14-15 yaş da istemem. Kadın yine en fazla 4 olabilir büyük:)
İyi 24 de az daha kurtardın hadi iyisin.😀
Tamam da sen olgun yaştasn galiba dimi? e herhalde 55 istemezsin 😂gerçi ben 55imde de taş gibi olurm😂🙈
25lik adam 40 ister yani 🙈
Evett. 25 in de bi erkek günübirlik ister ancak. Asla fazla ileri gitmez o da işte kadın çaptan düşünceye kadar.🙂
Sen öyle san 😎o kadın spor yapıyorsa 10sene çaptan düşmez
Zaten öyle olmasa neden evlenmek istesinler😊
Ama tabi her yeri sarkmış tipli kadındsn bahsedıyosan haklısın ben taze 40lardan bahsediyorum 😎
Arada biri çıkıyor hiç yaşamamış bişey bi yaşa kadar sonra işi bilenin eline düştü mü zaten vay haline😀 yakın çevremde çok örneği var ve diğer görüşlerim fikirlerim tecrübe ile sabittir:)
40 taze olmuyor tam olmuş oluyor sonra geri sayım başladı demek oluyor ama.:)
Ama tamam seni taze kabul ediyorum kırılma hadi:))
Benim annem ve babam öyle ask evliliği yapmışlar ve şu an gayet mutlular anne falan derlerse sakın takılma umarım mutlu olursunuz
ilerde aldatılırsın sana söylemek isterim yaşın kaçtı bu arada
Bilmiyorum yaş bir problem olabilir 14 yaş az değil. Bu gibi durumlarda 5 sene sonrasını düşünmenizi öneririm.
Yaş farkları umursanmamalı ama bence 14 yaş biraz fazla gibi, fikir ayrılıkları, kafa uyuşmazlıkları çok olur gibime geldi
Yaşlar kaç?
O 23 ben 37
Herkesin sevgilisi var bir bizim yok arkadas
Sevgili misiniz yani o biliyor mu aşık olduğunu
Evet o da bana karşı boş değil konuşuyoruz sürekli. Yani sevgiliyiz diyebilirim.
Eğer anlaştığını düşünüyorsan bence sakıncası yok iki taraf mutlu ise detaylar önemsiz
Aynen
Teşekkür ederim pozitif yorumlarınız için. Zaten çoğunluk olumlu düşünüyor duygular karşılıklıysa. Bu da beni mutlu etti. Teşekkürler tekrar
Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana🤗🌸
Ahahha yok aşkın da yaşı olmaz diyenlere inanma 😃😃😃
Evlilik düşünmüyorsan takıl. Ama düşünüyorsan ilerde sorun olur tabikii
mature fantazisine meze olursun sağlam çakar yol verir
Aşk bu, yaşa bakmaz.
O da okeyse görüşün ne kaybedersiniz ki
Çok küçük. İlk zamanlar tatlı gelecek ama uzun vadede çok sıkıntılı iyi düşün
olur ya Şahsen benden 3 yaş büyük sevgilimle anlaşamamıştım çok olgun davranyodu bana göre
Ya eğer iki tarafında art niyeti yoksa cidden işin içinde aşk varsa neden olmasın
Kadınlardan biri dicek ki şimdi ayakları sandalyeden yere yetişiyorsa olur, gayet normal.😀😀
benim ilişkimde de yaş farkı var sizinkinden daha çok ama erkeğin büyük olması farklı bişey kendinden 14yaş küçük biri daha toy olur olumlu göremedim ben
Küçük büyük farketmez yeterki Gönüller bir olsun, Ten ler uyussun. Gerisi hikaye😍
Yani 14 yaş biraz fazla ama. Gerçekten seviyorsanız birbirinizi çok ta önemli değil gibi.
3 yaş olsa 5 yaş olsa anlarim daa 14 yaş nee🙄🙄dozu kaçırmamak önemli
Büyük olsa anlarız neyse deriz ama küçük olunca sıkıntı olur sonra pişman olabilirsiniz
23 e 37 çom büyük bir fark değilama uzın süreli bir ilişki bekleme
18 yaşından küçük değilse sorun yok.
Yok yok 18 üstü hatta 23 yaşında
Kime ne ki? mutluysan yola devam. Herkesin söylediğini dinlersen asla mutlu olamazsın, onların istediği bir hayatın olur. İstediğin bu mu?
40 ortalama yaşlarda aynı düşünce yorumlara bakıyorumda. Sanırım 40 dan teneşire çağrı ortak sorun.
Senin yasin kac onun kac
O 23 ben 37
Tam aradigim iliski. Milf lere bayiliyorum
Ne var bunda gayet mümkün yeter ki aşk olsun
Rezillik olarak, görüyorum
60 yaşında bi erkek 20 yaşında kızla evlenince sorun olmuyor ama demi
@ardakayaa Onuda rezillik olarak görüyorum mantıken? Nerden ne uydurdun be ak
@ardakayaa o, milfci sen misin yoksa
Yok ben değilimde kendimden büyüklerle de seks yapıyorum
👍.
@ardakayaa Tamam sensin işte sonuç olarak karakter aynı kişiler farklı
Kendinden büyükle şey yapınca sorun yok ama kendi yaşıtlarınla en iğrenç şeyleri yapınca sorun olmuyo demi
Böyle millete ahlak bekçiliği yapacağına kendi hayatına baksan diyorum gen x
Pardon gen y dicektim ( gerçi iki kuşak arasında pek fark yok iki kuşakta gerici zihniyet)
@ardakayaa oğlum daha çocuksun belli ki ben sana ahlak bekçiliği nerden yaptım? İkincisi sen kimle konuşuyon onu da anlamıyorum bana mj cevap veriyon yazdıklarıma cevap ver öyleyse ne anlatıyon?
Karakter aynı kişiler farklı diyon sanki birine tecavüz etmisim gibi
Yaşın önemi yok, denginse devam et.
@xmenn11 @darkvanesssa
Yasam ve seçim senin kime ne?
Bende 11 yaş küçüğüme tutuldum nasıl olacak bilmiyorum
Kız kaç yaşında
17 miş
Olur aslında
Daha hayata yeni atılıyor diyorlar olmaz diyenler çok
Kafalar uyuşuyorsa önemli olan o
Olur bence. Garip bir durum yok
Mümkün. Ama mutlu olmak mümkün olmaz.
Olabilir de olmayabilirde
Olurda seni çok yorar
Mümkün. Bence daha iyidir.
Senin için gayet iyi bence
Önemli olan sevgi gerisi teferruat
Çok zor ileride sorun cikar
Yas problemi önemli değil bence
Hiç bişi olmaz tanıyın birlikte olun iyiymiş.
Akıl yaşta değil baştadır
Olabilir sorun olmamali
Hep hayalim 😅
Bı biz yasayamadik
aşıksanız anlaşabiliyorsanız problem olmaz