AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
mutluysan birlite ol birlite yaşa bence
Ben bu filmi izlemiştim
Aradaki yaş farkı
Ten uyumu varsa olur niye olmasın
Takılın işte ne olacak evlenecek değilsiniz ya
gelecekte sıkıntılar çikabilir.
Ama kadin ust yorumlarda diyor ki gidebilecege yere kadar gitsin iliskimiz yani demek ki gelecegi cok dert etmiyor
Gayet normal
Yanlış bir şey yok
Bir Seda Sayan vakası daha
Yasarsin diye dusunuyorum
her koşulda imkansız.
Tabiki sıkıntı yaşayacaksınız
25-14= şimdi kusacam 🥴
Benim icin yas onemli degil. Anlasmak onemli
Benim için yaş önemsizdir
Yani olmasa daha mantıklı olur
Senin yaşın kaç ona göre yorum yaparım.
37
Olur bence hatta avantaj bile olabilir.
Yaş önemli değil ki siz mutlu olun yeter
Net Olarak yaşlarınız kaç?
O 23 ben 37
Peki ilişkiniz ciddiye yönelik bir ilişkimidir?
Henüz o konu net değil. Ama sanmıyorum ki sonu evlilik olsun. Gittiği yere kadar gitsin diyorum
Peki partnerinin ailesi vs bu konuyu biliyormu?
Sen veya partnerin daha önce evlilik geçirdiniz mi?
Ben geçirdim. O henüz hiç evlenmedi 30una kadar da evlenmeyi düşünmediğini söylüyor. Ailelete gelince benimki sen mutluysan hayırlısı derler. Onun ailesi ise aramızdaki ilişkiyi biliyor fakat ne düzeyde olduğunu bilmiyor ama karşı geleceklerini düşünüyorum
Senin evlilik geçirmiş olman onun ailesi için problem olabilir şimdi arkadaşımızın yaşı küçük olduğu için kendini farklı hislere kaptırabilir zamanla problem yaşayabilir bu sana sirayet edebilir
Eger isteginiz sadece simdilik sevgililik ise bence bi sans verin bi deneyij derim cunku sizde zaten buyuk beklenti icinde degilsiniz anladigim kadar ile
Şans vermek iyi hoş Güzel ama işte sonunda hüsran ile karşılaşmaya da kendini hazır et ki zor gelmesin
Mumkun asik olunmaz ama etkilenilebilinir
Yaslariniz kac
Bence denemekten zarar gelmez sansiniz deneyin derim.
Var mı peki öyle biri
Seni zvkten ucurabilir ve kontrol eden yoneten taraf sen olursun senin dozunden cikmaz mesela
Ben 37 o 23. Ama henüz hiç cinsellik konusuna girmedik.
Hm zamanla ona da girersiniz onu evine davet et guzel yemek veya atrstrmalik yap ikram et kahve icin bas basa konu açılır.
Detayli yazardim da silerler burdan
Detaya gerek yok zaten farklı şehirlerdeyiz. Ama bir kaç ay sonra gezme maksatlı onun bulunduğu şehre gideceğim. Bakalım o zaman her şey netleşecek gibime geliyor
Bu arada biraz hanımcılık var. Genel olarak sözümden çıkmıyor 😊
Hm olabilir.
Bulusma da ismarlayan traf sen ol ondan buyuk oldugu icin otoriteli ve guleryuzlu davran biraz da.
Bu ara da 27 yasindayim ve 40 yasinda kadinla bile sdvgili olabilirim yani olgun hosuma gider.
Mesela bunla bulus ve icinden gecen tum fantezilerini uygula rahatlaa uygun bi yer ayarla 😊
Benim niyetim o değil bu arada. Neden hemen sanki her şey se*smiş gibi bir yoruma gittin ki.
Ne bilim gnlde bu konudan tercih ederler diye
Bu arada yazımı okumadığın belli oluyor. Sadece başlığa göre yazmışsın fikrini. Senden ricam yazıyı da okursan
Hmm sen bas baya asik olmussun.
Sevgili olabilir seks partneri de olur ama ileri donuk ciddi evlilik zor derim.
Ama anlasirsaniz onun da sana ilgisi varsa niye olmadin.
Gecici bi heves olur İlerisi zor derim
Çocuk 10 yaşında mı acaba
Hayır 20 yaş üstü
Olmaz bence o daha deli çağlarında olsanız bile daha gençlerine bakar gönlün kırılır ben kendimden 1 yaş küçük bile istemem 5 6 yaş büyük olsun benden
Şöyle söyleyeyim yaşıtlarıma göre genç duruyorum ben. Fiziksel olarak bayağı sağlamım diyebilirim.
sana izin verdim hadi iyisin mümkün
Evlilik düşüncesi yok ise sıkıntı yaşamazsınız.
Vurup geçer kesin 14 yaş ne mq
İlerisi ne bunun
Teyze olmussun sen gencecik cocuk olmaz
biraz sorun olur gibi geldi bana, ama bilemedim...
Ben varım bana da gel
14 yaş diyosun başlı başına sorun zaten
Menopoza girmiş olabilir misiniz?
Kaç yaşındasın sen
O 20 yaş üstü o kadar diyeyim
Sende 40 varsın yani. Anne olman gereken yaşta çoluk çocuk büyütmek için böylelerini seçmen gayet normal. Annelik duygularını yaşamak istiyorsun sadece
Çocuk büyütmekle alakalı değil bu arada yanlışın var o konuda katılmıyorum sana
Psikolojik olarak durum böyle. Baba özlemi çeken genç kızlar da bu yüzden babaları yaşlarında ki veya yakın yaşlarında ki adamlarla birlikte olur. Amaç baba ilgisi görmekken olay farklı yere gider...
Yaşım 40 yok bu arada 40dan gencim yani daha var 40a :D
Ben baba sevgisi de görmedim ama yaşı büyük insanlarla takılmıyorum. Çünkü ruhen kendimi genç hissediyorum. Keza fiziksel olarak da öyleyim zaten yaşıtlarımdan çok daha genç duruyorum
Maşallah maşallah :p yine de önerim kendi dengine göre birisiyle bir yuva kurman yönünde güzelliğine yazık etme :)
Bak keyfine kime ne hayat senin hayatın
Mükemmel iliskiii
Mümkün sen istersen hayat senin hayatin
sevisin knk
olur mu
Çok zor
Yuh artık
Seni her konuda doyura biliyorsa sıkıntı yok
Olabilir
Normal değilsin
Mümkün Zlatan İbrahimovic ve karısına bak
usta tr kızlarından 31 bin kat daha güzel nasıl oluyo bu 17 lik kız gibi?
İsveç çeliği çünkü tr kızları da güzel ama çok kaprisliler
Yok usta tr kızı çekilmez
Olmaz
Peki o sana aşık mı ki...
Olur neden olmasın.
Vazgec
Kafalar uyusursa olur
Kadının genci makbuldür
Birbirinize asiksaniz ve reşit ise neden olmasın
Bi hize denk gelmiyo boyle milf ya
Eğer olgunsa neden olmasın
Mümkün
Mümkün değil. Zaten geç olgunlaşıyorlar
neden mümkün olmasın ki aşkın yaşı yoktur
Daha neler ya.
anne oğul gibi aynı :)
yaş farkının önemi yok bence
İstekli biriysen olur azginligin biter
Git onunla seviş
Mümkün değil
Yaslar kac
sana benim gibi bi aslan lazim 😂