AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Hayatında ilgi eksikliği vardi. Onunla birseyler paylasman bu eksikligi doldurdugu için hayatına almak istiyorsun. Karar senin. Hayat senin.
Ama şunu bir düşün bir 3 yıl sonra o kisi senin hayatında olacak mı yoksa geçici bir olay mı?
O zaman biraz daha beklemem gerekiyor sanırım anlayabilmek için.
Bilmem.. Sen bizden daha iyi taniyorsun kendisini
Senin açından bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum ama sen iyice yaşlanınca çocuk belki sıkıntı çekebilir
Hayata her sey mümkün, olmaz dedigin her sey olur, oluverir. Onun bunun sözünü dinlemeden iliskiye bak, kendin icinde halletmeye bak.
Otur iyice her şeyiyle düşün ama kafa ve ruh olarak uyum varsa olur burdakileri dinleme
Aynı Yaşta olsanız bile erkekler hep biraz çocuktur ki o sana çok küçük gelicek olgun hareket edemez ister istemez kaldı ki farklı şehirlerdeymişsiniz muhtemelen yalnız olduğun için internette iki konuştuğun çocuğu aşk sanıyorsun sağlıklı düşün o yaştaki erkekler çok konuşur sosyal medyadan kızlarla okul iş hayatındada bulabilir çok farklı duygulara kapılmışsın ama kafanı toplamalısın yok dokunmadan sevdim yok görmeden sevdim bunlar saçmalığı romantikleştirme cümleleri
Görmeden sevdim demedim gördüm, saatlerce sohbet ettim, tanıdım sevdim.
Lafın gelişi söyledim bilmiyosun günlük hayatta başkalarına karşı hareketlerini tavırlarını bi yerlere gidip bişeyler yapmadınız tanımıyosun şu an sadece burada kendine ait cevap arıyorsun aşkın yaşı yoktur diyenleri arıyosun yalnız olduğun için. Ben kaç yıl sevdim tanıdımda sonra nelere şahit oldum çocuğun yaşındaki kişiyle boşluktasın ilgiye muhtaçsın diye hayal kuruyosun sosyalleş biraz üzgünüm ama doğruyu söylüyorum
Aşk gerçekse yaşa takılma bence anın tadını çıkar mutlu ol
İki gönül bir olunca samanlık seyran olur demiş atalarımız
Yaş şartı vermemişler demekki bir bildikleri var
Yaş önemli değil bence yaş algısının kırılması lazım benden yaşça büyük bir kadın da olabilir mesela hiç sorun değil
Kendisi kaç yaşında sen kaç yaşındasjn ve zengin misin
O 23 ben 37 zengin değilim
Zengin misin diye sorma sebebim acaba paran için yanında mi diye, kusura bakma. Benim sevgilim de 36 ben 24 yaşındayım, olur ya öyle şeyler bakma yaşa pek fazla takılma hani olgun biriyse akıl olarak hâl ve tavır olarak gerisi önemli değil
Evet zaten çocuk gibi olsa benim ilgimi çekmezdi
tabi mümkün
hem genç erkekler olgun sever
ama dikkatli ol çok dedikodu yapılır bunları önemsemeyin
Bu kadar düşünmene gerek yok. Hevesini alır geçer, ayrıca bir kadın dokunmadan sevse de erkek dokunmadan sevemez.
reşitse cok bir sorun olmaz onun hisside varsa ama amaç evlilikse baya zor ailesi cevresi mudahale eder birazda onun dusunce yapısı önemli
şu an için bir sorun olmaz ama bazı şeyler biraz daha ilerledikten sonra ister istemez bazı sorunlar ortaya çıkıp sizi rahatsız etmeye başlayabilir
Bence yaş problem değil. Erkek kadından 30 yaş büyük olunca sorun yoksa kadın büyük olunca neden sorun olsun ki.
Keşke beni de böyle fark edebilseydi konuştuğum 40 yaşında ki flörtüm ne yaptıysam olmadı ama sorsan seviyordu
Biz kendimizden 14 yaş küçük bir kıza aşık olunca Abaza, sübyancı v. s diyorsunuz. Buyrun kadınlar hem cinsinize bakın.
Ya bence soyle gecmise gittimizde peygamber efendimizde 15 yas kucuktu hatice annemizden
Cok ta mutlu mesut yasamislar cocuklari bile olmus.
Yani bu ornektir yeterki gonuller bir olsun bence
15 değil 10 yaş küçüktü Hatice Validemizden.
Kafan uyuşuyor sa sıkıntı yok bence çokta saapmamak lazım 😂😂
Çok güzel seks arkadaşı olursunuz. Ama ileriye yönelir mi bilemem. Belki o senden sıkılır belki sen toplum baskısından bıkarsın.
Bir zamandan sonra ayak uyduramazsin fikir ayrılıkları gibi şeyler
15 yaş büyük kadınla birlikte oldum 4 sene sakıncası yok
Bizim komşu kocasından 16 yaş büyüktü geçen adam vefat etti 25 26 yıl gitti olabilir yani
Sizin anlaşmanız sorun değil ama aileler pek olumlu bakmaya bilirler hâlbuki dinen de uygun
Saçmalama kardeşin le çıkmış gibi, erkekler zaten beyin olarak ta kızdan küçük olur kalkıp senden kaç yaş küçük çocuk gibi kardeşin yaşı ile çıkılır mı manyak mısın başka kimse mi kalmadı
37, 23 yuh yani
Sen 40 oda yirmi lerde
Yaşına göre birini bul oha yani
Çok çok çok fazla. Şimdi değil de ilerde mutlaka patlak verecektir.
İlerde seni kesinlikle aldatacan bir erkek ister miydin?
Kadin erkekdn kucuk olcak diyr bi kaidenyok takilma nasil mutluysan oyle yasa
Ben yaşıtım erkeğin ergenliğine bile tahammül edemiyorum yok bebek avutmam ben asla
erkekler oluyor da biz niye olmayalim ayol hic dert etme asiksan askini kimseyi takmadan yasa
Yani olabilir. Bence yaş okadar da önemli bir şey değil.
Başlarda sorun olmaz belki ama ileriki zamanlarda illaki sıkıntı yaratır...
Hahahaha ne zaman dan beri hoşlanma beğenme etkilenme aşk oldu a q 🤣🤣🤣😂🤣🤣🤣
Evet Memur Bey Bu Paylaşım
#Pedofiliye #Hayır !
Küçük değil de büyük olsaymış daha iyi olurmuş sanki
Birkaç sene mutlu devam eder ilişki. Sonra heyecan biter, şeytan dürter taze bedenler arar sevdiğin
Ben şahsen bunun doğru ilişki olacağını sanmıyorum ama senin hayatın. Kimseye laf düşmez
Abla naptin ya ben üç yaş küçükle taşımaktan çekiniyorum
14 yaş büyük erkekle olacak ilişkiden evladır yavrum
iki tarafta 18den büyükse sorun yok ancak eğer o 18den küçükse üzülerek söylüyorum pedofilisin.
Birliktelik zor.. seni tatmin etmez eğer yaşın doğruysa.. 30 u geçtiyse olabilir
Neden olmasin gonul bu olgun kendinden25 yas ustu erkekren hoslanan bayanlar varken
Ben zamanında olmuştum 16 yaşında 31 yaşında biriyle birlikte olmuştum
Yaş sorun olmaz bence.
Daha çok karakter önemli.
İlginç
Nasıl oldu
nasıl tanıştınız
Hahahahahah
Mümkün değil boşuna zamanını ve duygularını harcama
Karşı taraf olgunlaşmamis gelebilir şu an tatlı gelse de ilerde sorun yaratabilir
Çocuk yapsanız babasıyla aynı yaşta olur. Paradoksa girdim sjh
Sonu olcağını zannetmiyorum takılmaksa niyetin olur
Yadırgancak bir şey yok tabi neden olsun fakat 14 de çok büyük bir yaş aralığı
İlerde sıkıntı olur bunu göze alarak ilişkiye başla
Tam benim istediğim şekilde aslında ama 5-6 yas kadar buyuk olmali cok degil
O da olgunlaşmışsa problem olmaz. Ama bence tek gecelik ilişkilerde veya kısa süreli ilişkilerde sorun olmaz. Uzun yıllar sürecek bi ilişkide ilerleyen zamanlarda problem olabilir yaş farkı
Bence problem olmaz yaaa 😉
@wkertenkele hahaha konu sen olunca işler değişiyor 😀
Hehehe 🙃🤓😬
Erkek büyük olsa sorun olmaz ama kadın büyük olursa olmaz, sizin birlikteliğiniz de birlikte olursanız seksten ibaret olmaz sanmıyorum sana aşık olacağını
Yani 26 ve 40 gibi himm biraz fazla gibi geldi dediğiniz gibi erkeğin olgun ayakları üzerinde duran biri olması lazım.
Yorucu olur
Hangi anlamda
23 ve 37 evet ekonomik özgürlüğünü eline almış askerliğini vs yapmış biri yani. Kendi ayakları üzerinde durabilecek kapasitede mesleği de var yani
Olabilir hayırlısı olsun canım
14 yaş baya var. Ciddi düşünüyorsanız elinizi çabuk tutun derim. Çünkü çocuk için muhtemelen bundan sonra zorlu yılların başlicak
yaşına bağlı. eğer sen 40 o da 26 gibiyse uygundur hatta neden olmasın. ama sen 30 o da 16 yaşındaysa bu büyük bir sorundur hiç o topa girme derim. yani kısacası karşındaki 20 yaşını geçikse sorun yok.
Sen duygusal baksan bile o öyle bakmaz. Seninle cinsellik için birliktelik düşünecektir muhtemelen.
Hic sokunmadan aşk olmaz yuksek ihtimalle o sana hic asik olmayacak. Isin sonunda cok aci cekeceksin ona gore tekrar dusun
Benimde başıma geldi. Nasıl mutluysan öyle yaşa. Kimsenin lafına bakma. Kimseyle de paylaşma ilişkini.
Bende Şu an kendimden 20 yas bi adamdan hoslaniyorum ben 17 yasindayim o ise 37 felan 😔😔