Aşk İlişkileri "Neden sevgilin yok?" diye sorduklarında en geçerli cevap nedir? SiyahlıBirAdam Takip Et Xper 6 Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor "Neden sevgilin yok?" diye sorduklarında en geçerli cevap nedir? "Neden sevgilin yok?" diye sorduklarında en geçerli cevap nedir? Cevapla Nedir Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Sarışıngenc23 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl Bunun aslında çok sebebi var en büyük sebeb gerçekten temiz düzgün kafa dengi insan olmaması. 1 0 Yorumla
Bayramdaşdiken07 Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Fotodaki herif kadar yakışıklı değilim belki zengin değilim ondan 1 0 Yorumla
CcC_ulkucuhatun_CcC Takip Et Xper 6 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Artık kimseye güvenemiyorum. 2 4 Yorumla SiyahlıBirAdam +1 yıl D-dün senin profilinde nişanlı yazmıyor muydu? Ben mi yanlış gördüm acaba? Yorumla CcC_ulkucuhatun_CcC +1 yıl Evet doğrudur nişanlı yazıyordu. (Kimse yazmasın diye öyle belirttim) ama yine de yazan çok oldu kaldırdım ben de. Yorumla SiyahlıBirAdam +1 yıl Anladım peki :) Yorumla CcC_ulkucuhatun_CcC +1 yıl Tamam.😊 Yorumla
üyesizol Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 97% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 383 cevap paylaştı. Ben etrafta güzel kız yok diyorum 1 0 Yorumla
bucali-caglar Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. istemiyorum 1 0 Yorumla
daxirol Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. istemiyorum. 1 0 Yorumla
windman107 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 15,4b cevap paylaştı. Neden olsun ki 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bunun aslında çok sebebi var en büyük sebeb gerçekten temiz düzgün kafa dengi insan olmaması.
Fotodaki herif kadar yakışıklı değilim belki zengin değilim ondan
Artık kimseye güvenemiyorum.
D-dün senin profilinde nişanlı yazmıyor muydu? Ben mi yanlış gördüm acaba?
Evet doğrudur nişanlı yazıyordu. (Kimse yazmasın diye öyle belirttim) ama yine de yazan çok oldu kaldırdım ben de.
Anladım peki :)
Tamam.😊
Sevgime layık olan yok.. :))
Ben etrafta güzel kız yok diyorum
Erkek verelim diyorum
Aradığım kalite yok diyorum.
istemiyorum
istemiyorum.
Canim istemiyor gerek duymuyorum
Istemiyorum
Neden olsun ki
Keyif
İstemiyorum de yeter