20 yaşındayım evliliği beklemek bana haksızlık mı olur?

Evleneceğim kişi kim bilir neler yapıyodur hayatında. Onu beklerken kendimi soyutlamak zorunda mıyım? Arzularımı içimde bastırmasam ve yaşasam pişman olur muyum?
20 yaşındayım evliliği beklemek bana haksızlık mı olur?
Cevapla