Birisi buluşmak için haber veririm dediyse ve sözleştiyseniz onu daha sonra naptın diye aramak veya mesaj yazmak gerekir mi?

Arkadaşlar soru başlıktaki gibi. Aramasak mesaj yazmasak bu kez isteksiz ilgisiz mi oluruz? Ne yapılmalı akıl verin 😀
Güncellemeler
+1 yıl
Az önce kızın abisi aradı beni öylesine ve 10-15 dk konuştuk. Abisiyle de yakın arkadaşız. Bizim kız evdeydi sesi geliyordu arkadan. şimdi 8:15 gibi yazmayı düşünüyorum 🤔
Birisi buluşmak için haber veririm dediyse ve sözleştiyseniz onu daha sonra naptın diye aramak veya mesaj yazmak gerekir mi?
Cevapla