Arkadaşlar soru başlıktaki gibi. Aramasak mesaj yazmasak bu kez isteksiz ilgisiz mi oluruz? Ne yapılmalı akıl verin 😀
Güncellemeler
+1 yıl
Az önce kızın abisi aradı beni öylesine ve 10-15 dk konuştuk. Abisiyle de yakın arkadaşız. Bizim kız evdeydi sesi geliyordu arkadan. şimdi 8:15 gibi yazmayı düşünüyorum 🤔
Birisi buluşmak için haber veririm dediyse ve sözleştiyseniz onu daha sonra naptın diye aramak veya mesaj yazmak gerekir mi?
Aslında olay şu, biz uzun bir süredir bir türlü dışarıda buluşamıyoruz çünkü denk gelmiyor haftasonu. Ya müsait olmuyor ya da başka işleri oluyor. Ama gerçektende buluşmak istediğini biliyorum yani bahane bulmuyor. Yakın bir arkadaşımı akşam dışarı çıkmaya çağırdım. O da şu an evde olmadığını annesiyle kadıköy de olduğunu söyledi. Erken gidebilirse haber vereceğini söyledi ve olabilir aslında dedi. Şimdi ben 8-9 gibi naptın neredesin diye sorsam mı, yoksa ondan haber mi beklesem? Onu çokta sıkıştırmak istemiyorum aslında. Ama ne bilim çok kararsızım şu an? Haber mi bekleyim yoksa mesaj atıp sorayım mı daha sonra? İşte kfamda bu sorular var. O zaman soracağım. Peki çok sıkıyor gibi de görünmem dimi? Yani bana mahçubiyetten dolayı da gelsim istemem
Olur mu ya mahcubetten bile gitmek istemyen gitmez mecbur değil ya sonuçta merak ettim napiyosun şu an dersin ya da bi vidyo atrasin konuşmaktan olsun sırf fiye cevap verirse ordan gir
Anladım, saba sordum kadıköydeyim annemle erken gelirsem haber veririm, olur aslında dedi. Yani gelmek istiyor erken gelirse. Bende 8 buçuk gibi ona naptın diye yazmak istiyorum. Sence uygun olur mu? Birde saat geç olmaz dimi 8 buçuk?
İşim biterse yazmış ya naptin halledebildin mi işini napiyosun dersin ya da dediğim gibi başka yerden muhabbet aç işte vidyo falan at ya da durum atarsa o yaz hemen sonra gelme muhabbetine girersin
Şimdi kanka kadın gözüyle dogrusunu biliriz ama bazı insanlarin karekteri çok farklı olabliyor şimdi yaz derim ters teper falan bilemem yani yani dediğim gibi başka yerden gir sonra konuyi oraya getir diye düşünüyorum ben şahsen
Az önce kızın abisi aradı beni öylesine ve 10-15 dk konuştuk. Abisiyle de yakın arkadaşız. Bizim kız evdeydi sesi geliyordu arkadan. şimdi 8:15 gibi yazmayı düşünüyorum 🤔
Yazdım ve cevap geldi. Annesini gezdireceklermiş o gittikten sonra ayarlayalım dedi. Birkaç güne gidecekmiş. Bişey diyemedim tabi, olur gülüm Tamamdr dedim
Öyle deme be, yandık zaten yanacağımız kadar: kız bana özel hayatına kadar herşeyini anlatıyor. Abisi gibi görüyor ama bir yıldır aynı işyerinde çalışıyor olmamıza rağmen hiç dışarıda buluşmadık. Hiç bu kadar ciddi olmamıştıkda buluşmak için. Ayarlamaya çalışıyoruz bakalım ama benim ona gülüm demem yanlış mı bilemiyorum. O da bir şey demiyor açıkçası. Ama içtem içe ne düşünğr bilemiyorum. Sence yanlış mı bu?
Yanlışlık düşünmüyor diyebilirm çünkü abi diyomus o yüzden sen yakın davraniyousn diye tahmin ediyor sanırım hislerin olduğunu anlamamistir bilemicem ama sende çok ilgi varsa belli et ya da zaten ediyosun gibi görünüyor neyse çok itici durmadan devam et
Yok yani konuşma bitince son yazdığımı geç görüyor. Mesela tamamdır dedğimde bunu saatler sonra görebiliyor. Az önce yazdığım mesajda olduğu gibi yine tamam dediğimde 1 saat sonra gördü ve bir şey söylemedi. Yani ne diyim diyor buna tamamdır demişsin diyordu bir keresinde
Konuşmak isteyen kendisi yazar, bir sebeple de olsa bir araya şaka vs karıştırır. Önem verdiğini anlarsın ya bir şekilde. Benim öyle oluyor mesela, o yüxden de pek takılmıyorum artık çünkü biliyorum değer verdiğini ve hissediyorum. Her ne kadar bazen kızdırsa da tabi beni 😅
Sende aynısını yap bakalım, sorduğunda hemen cevap verme mesela üstten bak acil değilse 10-15 dk geçsin sonra yaz. İş dışında yazarsa gündelik şeylerde önemli değilse 1-2 saat sonra cevap ver mesela, ağırdan sat kendini. Başkalarıyla da konuştuğunu, öncelik olmadığını bilsin
Bende eskiden senin gibiydim varya, sürekli instagram whatsapp aktiflik durumlarını takip eder strese girerdim. Kendi kendime kurardım sürekli. Artık bunları azalttım tamamen bırakamasam da. O yüzden seni anlıyorum biraz da
İşte sana bir dost olarak ben varım burada 😀😀 istediğin zaman yazabilirsin o yüzden özelden yazabilirsin dedim zaten çünkü benşm de. Konuşmak anlatmak istediklerim çok şey var
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Birisi buluşmak için haber veririm dediyse ve sözleştiyseniz onu daha sonra naptın diye aramak veya mesaj yazmak gerekir mi?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence sor hiç takmiyo gibi görünürsün
Aslında olay şu, biz uzun bir süredir bir türlü dışarıda buluşamıyoruz çünkü denk gelmiyor haftasonu. Ya müsait olmuyor ya da başka işleri oluyor. Ama gerçektende buluşmak istediğini biliyorum yani bahane bulmuyor. Yakın bir arkadaşımı akşam dışarı çıkmaya çağırdım. O da şu an evde olmadığını annesiyle kadıköy de olduğunu söyledi. Erken gidebilirse haber vereceğini söyledi ve olabilir aslında dedi. Şimdi ben 8-9 gibi naptın neredesin diye sorsam mı, yoksa ondan haber mi beklesem? Onu çokta sıkıştırmak istemiyorum aslında. Ama ne bilim çok kararsızım şu an? Haber mi bekleyim yoksa mesaj atıp sorayım mı daha sonra? İşte kfamda bu sorular var. O zaman soracağım. Peki çok sıkıyor gibi de görünmem dimi? Yani bana mahçubiyetten dolayı da gelsim istemem
Olur mu ya mahcubetten bile gitmek istemyen gitmez mecbur değil ya sonuçta merak ettim napiyosun şu an dersin ya da bi vidyo atrasin konuşmaktan olsun sırf fiye cevap verirse ordan gir
Anladım, saba sordum kadıköydeyim annemle erken gelirsem haber veririm, olur aslında dedi. Yani gelmek istiyor erken gelirse. Bende 8 buçuk gibi ona naptın diye yazmak istiyorum. Sence uygun olur mu? Birde saat geç olmaz dimi 8 buçuk?
Geç biraz da bilemiyorum onun duusnceai sonuçta sor istersen ne kayberdersin ki
Yani ben bu mesajı ona 6 gibi yazdım. 8 buçuk gibi de ortalama uygun gibi geliyor
İşim biterse yazmış ya naptin halledebildin mi işini napiyosun dersin ya da dediğim gibi başka yerden muhabbet aç işte vidyo falan at ya da durum atarsa o yaz hemen sonra gelme muhabbetine girersin
“Ebruu, naptınız geldiniz mi eve?”Bunu yazmayı düşünüyorum sende tamam dersen. Bir kadın gözüyle onayını alayım lütfen 😀
Şimdi kanka kadın gözüyle dogrusunu biliriz ama bazı insanlarin karekteri çok farklı olabliyor şimdi yaz derim ters teper falan bilemem yani yani dediğim gibi başka yerden gir sonra konuyi oraya getir diye düşünüyorum ben şahsen
Anladım, bence uzatmaya gerek yok ya, direk sorcam sana yazdığım şekilde. Odunca durmuyor diyorsan o sana yazdığım mesaj, sorun yok bence 😀
Yok ya odunca değil ne yaptınız gelebildiz mi merak ettim yaz istersen osnra bana da yazana ne dicemis merak ettim
Ah bu kadınlar hep bir dedikodu merakı 😅😅
Yaş kaçtı bu arada? Umarım ergenden tavsiye almıyorumdur 😅😅😅
29 kız terslicekmi merak ettim oykesye ben hata ettim derim de ondan
Yok be terslemez ya, dediğim gibi imkan olursa gelmek istiyor zaten
Valla 18-24 yaş aralığı görünce öyle düşündüm kusura bakma 🙂
Evet ya o yaş aralığı sıkıntı doğru diyosun
Az önce kızın abisi aradı beni öylesine ve 10-15 dk konuştuk. Abisiyle de yakın arkadaşız. Bizim kız evdeydi sesi geliyordu arkadan. şimdi 8:15 gibi yazmayı düşünüyorum 🤔
Ben sana yazıyorum sen cevap verme bana, kız bana yazdığında da sana söylerim çok beklersin 😂😀
Yaz bakalim
Valla üstüne geldi 😀
Ee noldu
Yok daha yazmadım. 8 15i bekliyorum. Heyecan bastı ya 😀
Hadi bakalım
Yazdım ve cevap geldi. Annesini gezdireceklermiş o gittikten sonra ayarlayalım dedi. Birkaç güne gidecekmiş. Bişey diyemedim tabi, olur gülüm Tamamdr dedim
Gülüm falan ooo iyi demisiin sevgilin mi flört mü
Yok be abi diyor bana, bende öyle diyorum işte
Kanka hikayede yanan sen olacakmissin gibi bi his var icimde
Öyle deme be, yandık zaten yanacağımız kadar: kız bana özel hayatına kadar herşeyini anlatıyor. Abisi gibi görüyor ama bir yıldır aynı işyerinde çalışıyor olmamıza rağmen hiç dışarıda buluşmadık. Hiç bu kadar ciddi olmamıştıkda buluşmak için. Ayarlamaya çalışıyoruz bakalım ama benim ona gülüm demem yanlış mı bilemiyorum. O da bir şey demiyor açıkçası. Ama içtem içe ne düşünğr bilemiyorum. Sence yanlış mı bu?
Yanlışlık düşünmüyor diyebilirm çünkü abi diyomus o yüzden sen yakın davraniyousn diye tahmin ediyor sanırım hislerin olduğunu anlamamistir bilemicem ama sende çok ilgi varsa belli et ya da zaten ediyosun gibi görünüyor neyse çok itici durmadan devam et
Valla son o yazdığım mesajı az önce gördü ve görüldü yedik 😅 alıştım ya buna da arada oluyor böyle 🙂
Sürekli görüldü atiyo mu kanka tani genelde
Yok yani konuşma bitince son yazdığımı geç görüyor. Mesela tamamdır dedğimde bunu saatler sonra görebiliyor. Az önce yazdığım mesajda olduğu gibi yine tamam dediğimde 1 saat sonra gördü ve bir şey söylemedi. Yani ne diyim diyor buna tamamdır demişsin diyordu bir keresinde
Üstten okuyup geçiyor kalleş 😀😀
Hii mesela aranizda iş konusu oldu sen napiyosun falan oda surda falan dedi atıyorum sen görüldü yapıp bıraksa ne düşünürsün
Hiç takmaz o, ama ben sanırım takılıyorum biraz 😅
Bende ya bişey yazıyorum soruyor cevap veriyorum soruya görüldü atıp bırakıyor
Valla gıcık bir durum ya sma katlanaca yapcakbişey yok 😅
İşte konuşmak istemiyor mu sıkılıyor mu nasıl anlicaz
Konuşmak isteyen kendisi yazar, bir sebeple de olsa bir araya şaka vs karıştırır. Önem verdiğini anlarsın ya bir şekilde. Benim öyle oluyor mesela, o yüxden de pek takılmıyorum artık çünkü biliyorum değer verdiğini ve hissediyorum. Her ne kadar bazen kızdırsa da tabi beni 😅
İşte ben bu konuda biraz eksiğim tam olarak çözemiyorum hem sorup hem boş bırakıyor anlmaiyorun ne yaptığını
Sende aynısını yap bakalım, sorduğunda hemen cevap verme mesela üstten bak acil değilse 10-15 dk geçsin sonra yaz. İş dışında yazarsa gündelik şeylerde önemli değilse 1-2 saat sonra cevap ver mesela, ağırdan sat kendini. Başkalarıyla da konuştuğunu, öncelik olmadığını bilsin
Bilemiyorum böyle şeyleri bilerek yapmam sence niye beni takipten çıkarmış olbalir
Nasıl ya, instagramdan mı çıkardı? 🙄ayıp etmiş bence düşünmeye değmez
ÖZelden yazsana
Niye knaka
Yani bence düşündüğüne değmez bu kadar. Demekki değer vermiyor sana
Himm kötü oldu bu
Öyle ama herzaman kendini öncelik yap. Kendisi kaybeder takılma bence dost acı söylermiş 😕
Öyle de kanka yine de insanın içi gidiyor
Gider tabi, zor bir durum ama sen düşündükçe bu şekilde kendine zarar bu durum
Teşekkürler kanka sende kendine önem ver zararli olandan uzak dur
Bende eskiden senin gibiydim varya, sürekli instagram whatsapp aktiflik durumlarını takip eder strese girerdim. Kendi kendime kurardım sürekli. Artık bunları azalttım tamamen bırakamasam da. O yüzden seni anlıyorum biraz da
Kendimde seni görmek biraz iyi hissetrdi çünkü bu konuda kendimi çok eleştiriyorum o yüzden
Bak bu kendini sorgulamak güzel bir şey aslında ama herşeyin fazlası da zarar bunu unutma
Zarar dan bi çıksam arşa cikacam da:)))
İşte sana bir dost olarak ben varım burada 😀😀 istediğin zaman yazabilirsin o yüzden özelden yazabilirsin dedim zaten çünkü benşm de. Konuşmak anlatmak istediklerim çok şey var
Tamam kanks saolasin
Silcen mi soruyu baya uzamış konu
Rica ederim 😉
Yoo ne sileyim ki kalsın ne zararı var 😀
Herşeyi konusmusuz da ondan
Yani sen sil dersen silerim benim için sorun yok
Tamam olur
Sileyim mi yani kalsın mı? 😅
Sil gitsin
Tamamdr
Selam, seninle konuşmak istediğim bir şey var
Müsait misin?
Sor kanka
Daha soruyu silmedin mi