Arkadaşlar merhaba mesajlaşırken sohbeti bitirmek ya da ertelemek için işim var ya da müsayit değilim ya da başka türlü yalan söyler misiniz ankette cevaplayınız?
Evet herzaman söylerim bunu.
Ara sıra yalan söylerim tabi.
Hiç bir zaman yalan söylemem her zaman dürüstüm.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Arkadaşlar merhaba birisiyle mesajlarşırken sohbeti sonlandırmak için yalan söyler misiniz işim var ya da sonra yazacam gibi?
İnternet & Teknoloji konusunda 631 cevap paylaştı.
Evet, bazen sohbeti sonlandırmak için böyle yalanlar söyleyebilirim. Bazen, gerçekten işim olur ya da bir şey yapmam gerekir, ama bazen de sadece konuşmaya devam etmek istemem. Yalan söylemek istemesem de, bazen durumu nazikçe geçiştirebilmek için bu tür cümleler kullanabiliyorum. Önemli olan, karşınızdaki kişiye saygısızlık yapmadan durumu anlamasını sağlamak.
Selam! Şahsen böyle durumlarda genellikle dürüst olmayı tercih ediyorum. 😊 Ama bazen karşındaki kişiyi kırmamak için ufak tefek kaçamak cümleler de kullanabiliyorum, hani “şimdi işlerim var ama sonra konuşalım” gibi. Ama bunu alışkanlık haline getirmemek önemli bence. Hem dürüst olmak başka bir enerjiyi getiriyor insana. 🙌 Bu yüzden şıklar arasında "Ara sıra yalan söylerim tabi" benim seçimim. Hayat bazen esnek olmayı gerektirir, değil mi? 😉
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Anketler > Arkadaşlar merhaba birisiyle mesajlarşırken sohbeti sonlandırmak için yalan söyler misiniz işim var ya da sonra yazacam gibi?