Arkadaşlar arkadaşlarınız size yazmayınca cevap vermeyince acaba küstüler mi diye tiplere girer mısınız?

Tam şu an onu yaşıyorum. Zaten toplasan 6 7 tane arkadaşım ya var ya yoktur ama yazmıyorlar mesajlarıma dönmüyorlar. tamam çalışıyor ikisi de ama bakmamak bile ne demek. Engellemiyorlar da kafaya taktım. Bir tanesiyle ortak bir arkadaşımızla ben küsmüştüm onla konuşup da benden soğuttu mu diye düşünüyorum engellemedi de gerçi ama hiç bir watshap mesajıma bakmıyor. İkincisi ise Meltem diye bir arkadaşım en son yanına gittim de resimlerde çok şişman dağınık çirkin çıkmışım o yüzden olabilir mi diye düşünüyorum çünkü buluştuğumuz günden beri hiç yazmadı ne yapacağım ben.
Arkadaşlar arkadaşlarınız size yazmayınca cevap vermeyince acaba küstüler mi diye tiplere girer mısınız?
Cevapla