Flörtünüz arayınca işte olduğunu sonra arayacağım diyip aramazsa ve devamında bunlar olursa konuşmayı kesermiydin?

6 da aradım 6:30 gibi çıkıyordu çıkınca ararım dedi bekledim mesaj attı çıktım canım diye güzel dedim sesini duymak için aradım yazdım ama gene aramadı benimde canım sıkıldı bende aramadım sinirlendirdi eve geçicem yazdı gitti gidince yaz demiştim saatler geçti yazmadı aradım tekrar açmadı 3 saat oldu hadi eve geçti uyudu dicem niye haber vermiyor yani illa böyle oyunlara gerek var mı kısaca görüşmek istemiyorum diyebilir yedeklemek gibi bi amacımı var bilmiyorum

Flörtünüz arayınca işte olduğunu sonra arayacağım diyip aramazsa ve devamında bunlar olursa konuşmayı kesermiydin?
Cevapla