İnsanlar çok zararlı ve kötü oldu. kimseye güvenmemek gerekiyor mu?

Arkadaşlar bilmiyorum ama artık iyi ve güvenilir insan çok azaldı. Artık kimseyi evine sokmuyorum ya da bir çay bile ısmarlamak ya da bir eksiğimi söylemek istemiyorum. Çünkü insanlar çok kötü. Herkes birbiri ile kavga derdinde. Herkes çok kötü durumda ve birbirine zarar veriyor. Tabii çok nadir de olsa düzgün iyi insan var ama çok az. Yani yalnızlık en iyisi gibi. Çünkü her insan ve ilişki çok büyük tehlike ve travma riski. Eksileri artısından çok daha fazla. Sizce yalnız nasıl mutlu ve tam hissedilir?
İnsanlar çok zararlı ve kötü oldu. kimseye güvenmemek gerekiyor mu?
Cevapla