Herkes kazık yer, insanlara güvenmezler vs de, peki kazık atanlar nerede?

"çok darbe yedim" derler ya. Hep birilerş kazık atar da. Abicim bu kazık atanlar nerede? Asıl ben onları görmek tanımak istiyorum.

Kim "ben kazık attım abi" der ki? Herkes masum, herkes birileri tarafından hayal kırıklığına uğramış. La nerede bunlar peki?

Bunarada ben asla kazık atmam kfkfkf

Siz ne düşüniyosunuz nerede bu Voyvodalar?
Herkes kazık yer, insanlara güvenmezler vs de, peki kazık atanlar nerede?
Cevapla