"çok darbe yedim" derler ya. Hep birilerş kazık atar da. Abicim bu kazık atanlar nerede? Asıl ben onları görmek tanımak istiyorum.
Kim "ben kazık attım abi" der ki? Herkes masum, herkes birileri tarafından hayal kırıklığına uğramış. La nerede bunlar peki?
Bunarada ben asla kazık atmam kfkfkf
Siz ne düşüniyosunuz nerede bu Voyvodalar?
Kim "ben kazık attım abi" der ki? Herkes masum, herkes birileri tarafından hayal kırıklığına uğramış. La nerede bunlar peki?
Bunarada ben asla kazık atmam kfkfkf
Siz ne düşüniyosunuz nerede bu Voyvodalar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben kimseye güvenmem
Valla ya birde insanlardan soğudum diyen tipler ayrı itici oluyor. Sanırsın kendisi başka varlık😄
Fırsatı olan kazık atar kemal sunalında sahnesi vardı
Kazık atan ettiğini bulur
Hmmm. Acayip bi yorun yaptın gerçekten