
Rus kadınları kimi farkı gözle bakabilir ama insanlık olarak türk kızlarından daha tevazu kişiliğe sahip olduklarını düşünüyorum
Sizin fikriniz nedir bu konuda?

Rus kadınları kimi farkı gözle bakabilir ama insanlık olarak türk kızlarından daha tevazu kişiliğe sahip olduklarını düşünüyorum
Sizin fikriniz nedir bu konuda?
Para ver kirasını karşıla ev aç karşılığında da sana bedenini sunsun. Mantalite bu. Eski kiracımiz rustu evli polis biriyle yasıyordu bizim evi kıralamiştı sonra ev alırdı polise cekti gitti. Ben o karta mı kaldım diyordu sinirlenince. İrkçı degilim ama karşılaştırmasaniz mı artik? Turk kızlarının icinde de anlayışlı olanlari mevcut. Onlarsan daha namuslu oldugumuz kesin.
Bırakın bu palavraların namusluymuş hep namuslu ayağına yatıyorsunuz
En azından onlar ne istediği belli iyi kötü “ne istediklerin belli”
Bak bu kızla ben çok takıldım çok iyi arkadaş oldum
Bana dedi sende hoşlanmıyorum ama seninle arkadaş olmaktan mutluyum.
Bana böyle gelsinler canımı yesinler
Parasizsındır kesin ondan oyle demistir 😅😂
Parasız mı?
Maddi durumu iyi olduğunu biliyor
Annesi bile zorladı bu çocuk tam senlik diye kız onu arkadaş olarak seviyorum dedi.
Benim tanidigım tüm ruslar burada erkeklere ev actırip çatur cutur söğüclüyor. Kirayı oduyor ya da evin masrafıni karşıliyor bir nevi metres kapatma gibi. Avukat arkadaşım iliskisi varken rus kıza ev açmıstı duyuldu zor ikna ettik sevgilisini de evliler şu an. Yine tanıstiğım bir erkek rusla dost hayatı yaşamış yıllarca yatakta bana sert davraniyor kufrediyor diyordu. Kiracımiz rus kızda adama ev aldirdı yaşlı polise, parası olmasa yuzune bakmazdı. Yine tanidığim birinin evine gelen rus kız turkiyede kendini pazarlıyordu calışıyorlar paraları var ama namusları yok kendi ulkenin kızlarıni boklamaktan vazgecin artık bu birebir tanık oldugum seyler.
Öyle insanlarda var doğru
Ama Türkiye yok mu sanki bu bahsettiğin insanlardan kapalı kapılar akasından
Yani demem o ki bunun ırkla onla bunla ilgisi yok. Her milletin çüruğü var. Hayatımı anlatsam ya da beni tanisan dersin ki var mı senin gibi duzgun yasayan kizlar hala ya.. o yuzden bak keyfine kimle istiyorsan onla ol ama insanlari ırkıni yargılamadan.
Ben düzgün türk kızı kaldığınada pek inanmıyorum
Senin gibi bana herkes ben düzgünüm dedi
Sonra * yaptılar
Onlar ataerkil baskıcı bir kültürden gelmiyor bu yüzden bazı konularda daha açık görüşlüler sanırım. Türk kızları biraz daha sert mizaçlı olabilir ama nedeni Türk erkeklerinin %80 inin gerçekten potansiyel sapık olması ve kadınlar olarak yaşadığımız, yaşamasak bile her gün haberlerde gördüğümüz şiddet. Yorumlarda ‘o erkekleri siz seçiyorsunuz’ demişsin ama emin ol kendini temiz saf gibi gösterip iç dünyasında çok farklı yaşayan insanlar var ve yaşayarak tecrübe ediyoruz maalesef ki. Kendi adıma şükür şu ana kadar öyle bir insan hayatıma girmedi ama olmaması adına tedbirli davranmak zorundayım. Bu tedbir de dışarıdan kendini beğenmişlik olarak görünüyor. Yani Rus kadınlarını eleştirmiyorum benim de gördüğüm güler yüzlü sevimli olmaları ama Türklerle kıyaslama yapmak yanlış, yapılacaksa da erkekler ilk önce iğneyi kendilerine batırmalı.
Bence erkekleride düzgün soğuk görünümlü sıcak insanlar
Biraz maddi varlıklarıyla hava atmayı seviyorlar sadece o
Dedin ki erkekler kendilerini saf temiz iyi kalpli gösteriyor iyide kadınlarda aynısını yapıyor
Ne arsızları var biliyor musun?
Ben bunu sadece erkekler için söylemedim genel olarak söyledim cinsiyet farketmez bu konularda o yüzden bazen kaç yıl zaman geçirsek de tanıyamıyoruz sonradan çıkıyor maaleseff Allah iyi insanlarla karşılaştırsın
İyi insanlar iyi atlara bindi gitti ne yazık ki
İnsanları tanımaz zor doğru ama kimse tanımaya çalışmıyor ki
Rus, Faslı, İranlı, Meksikalı, Amerikalı, Fransız ve İngiliz kadınları ile tanışlıklarım oldu; Kültür farkıdır sonuçta bambaşka ortam ve iklimde yetişiyorlar tabii Türk kadınlarına göre artıları eksileri vardır ve bu çok doğal. Ama tüm bunlar çok göreceli o yüzden genellemelere başvurmamak en doğrusu.
Bize Türk kızlarından daha iyi davrandıkları kesin. Türk kızları herkesi kendine aşık ve potansiyel sapık görüyorlar. Küstahlık, kendini beğenmişlik ve ukalalık da cabası.
Cevap
9Cevap
Ruslar bizim Türk kızlarına oranla genellersek evet. Balarus kadınları ise onlardan daha samimi, daha sıcak , daha içtendir
Türk kızları neden buna katılmıyor
Sebebi basit değil mi? Türk kızları kendi aralarında bile savaş halindedir. Kendisinden çok daha güzel bir kadını kolay kolay benden güzel demez ya da şu bakımdan benden daha iyi demez. Diyemiyorlar. Elbette diyenler var ama çoğu demez.
Misalen birisi bir erkeğe gelip sen çok çirkinsin dese kel ya da fosulsun dese çoğu Türk erkeği güler geçer ya da yav hehe der ama bir kadın diğer kadına gelip sen şeylesin böylesin dese hemen karşı atağa geçer.
Türk kadınları daha anaç bence ruslarda bu yok
Olabilir bilmiyorum 😊
Bence öyle
Ama en azından ne istedikleri belli
Tabi bizim türk erkeği pislik o ayrı
Katılıyorum
Çıkabilir misin gizliden :)
Gizli değilimm
Diğer soruydu pardon 😂
Bilmiyorum ama bir arkadaşım tanıdığı bir kaç Rus kızın biraz soğuk olduklarını söylemişti.
İlk başta öyleler tanışınca sürekli gülüyorlar tanıyınca size karşı sıcaklar
Bu her toplum için geçerli bence. Irk olarak kiyaslamaktansa insan olarak kiyaslamayi tercih ederi.
Ben kültür olarak kıyaslıyorum
Aynı şey kültür içinde geçerli bence
Aynen de onların kültü ben daha iyi
Olabilir, bu senin görüşün.
Türk kızları.. Bizim kızlarımız, ablalarımız kardeşlerimiz.. Ne yazık ki dünya üzerinde onlar kadar nazlı, egolu, huylu bir başka kadın ırkı ve topluluğu yok. Ne yazık ki.
elbette... Bizimkiler kibirli, bakımsız, çirkin.
bizde ayni sekilde yabanci erkekleri daha medeni buluyoruz en azindan boşanmak veya ayrilmak istediklerinde kimse kimseyi vurmuyor
Hakeden hakettiğini yaşar siz seçiyorsunuz sizi vuranı kıranı
anlinda yazmiyor
Kaç dürt erkek kaç iyi çocuk kapınızdan kovuldu aldatıldı yarabandı olarak kullanıldı atıldı bunları biliyor musun
Bunlarında klasik lafı oldu alnında yazmıyor
@AskeriiMühendiss aynen 😀
Flört ettigim bir kız vardı benimle konuşmayı kesip kızları yataga atan herifle sevgili oldu hemde arkadaşımdı o kişi ve o kızda bana namusluyum derdi bu kızın dedigi gibi
O günden sonra türk kızlarınınn leş oldugunu anladım @Psychosocial_
@AskeriiMühendiss Bana neleri geldi bir bilsen dersin bu kız o topa girmez düzgün kapalısından efendi görünenine ne surtükler geldi geçti hayatımdan.
O yüzden nerde Ruslar bende tanışayım😂
@AskeriiMühendiss Bazıları öyle bir kesiyorki kendi kendime diyorum
Bu nasıl bakış korkutuyor beni resmen 😂
Kral iyidir ya İstanbul'dayım işte buluruz bizde
İnşallah 😬
@AskeriiMühendiss Antalyaya gel tavsiye ederim ben çok geç keşfettim keşke ilk oraya gitseydim
Skkd tamma kral orayada geçerim
Bıktım çünkü şu türk kızlarının kendini bilmez egosundan
@AskeriiMühendiss kemere gel özellikle
Biliyorum kral orayı gelmiştim hepsi rus
@AskeriiMühendiss Arkadaşlık kuracaksan kendi otelinde arkadaş edin dışardan başka otelden kızla takılma
Yok kral ayarlarız bi şekilde ingizlice yok dmfj
Daha hiç rusla tanışmadım
Tavsiye ederim türk kızları gibi çirkef değiller
Ruslar'ın ingilizce si nasıl peki genel olarak
18 23 yaşlar çok iyi
Rus erkekleri kadar mert olun sonra konuşun.
Biz mertiz zatende siz mertliği hak etmiyorsunuz o ayrı
Asla değilsiniz. Böyle internet köşelerinde vatanının kızlarını aşağılayan tiplersiniz.
Vatanımın kızları yerin dibine batsın arap kültünün eserisiniz hepiniz medeniyetsiz barbarsınız
Zavallının tekisin.
İşine gelmeyince zavallıyım değil mi
Daha fazla konuşturup günaha sokma beni. Fotoğraftaki ablayla sana mutluluklar.
Teşekkür ederim iyi günler
Türk kızları onların bkunu yesinler
sende yabanci erkeklerin bkunu ye dağ ayısı sümügü olamassiniz o erkeklerin
Kes la
Ulan iyi güldüm skfldnd
Ben onları ilk buluşmada yatağa giriyor sanıyorum
ne alaka kanka :)
@beyefendi91 Ne alaka sizin ön yargılarınız bu sadece hepsi aynı değil
Adamların dili bile höyt höyt..
Aha geldi yine saçma bir kıyas sorusu hahshsh
Makyaj yapmıyorlar.
Genel olarak evet
Şu rus sevdasından vazgeçin ya
Neden vazgeçelim
1- Saygılar
2- Karşısındaki insanı kırmıyorlar
3 - Ne istedikleri belli
4- Ne istemedikleride
Nereden biliyosun öyle olduklarını
Çünkü bir çoğuyla tanıştım tanıdım
Sana bi soru rus kızlarının neyi meşhur dediklerin dışında 😉
Güzellikleri
Rus kızları kolay verir knk doğru yoldasın
Ön yargı değil doğru olan bu
Türkiye'de sıcak samimi olunca direkt es.. kort muamelesi görüyosun
Ben yapmıyorum önyargılı insanların içindesiniz
Evet
Ya yine mi ruslar ne abarttiniz ya
Kıyaslama yapmayı kesin artık
Kusura bakma her konuda fark atar
Daha dişli diyelim biz ona
Farklı farklı
senin kadın akrabalarınla kıyaslarsak evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?