Rus kızları çok sempatik; peki Türk kızları neden sempatik değil?




Rus kızları çok sempatik
Türk kızları sempatik değil
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç


Türk kızlarının tadı ruslardan çok daha güzel. Sakallılara denk gelmediyseniz anlarsınız demek istediğimi.
türk kızları da aalında iyide wruslarla boy ölcüsecek kadar degil iste
Teşekkür ediyorum. Ayrıca tanıdığım çoğu Türk bayan var ve oldukça sempatik ve güzeller. :)
Rus musun 😍
Rus kadınlar güzel fakat sempati konusunda eşdeğer bence Türk kadını ile.
Cevap
4Cevap
Elin gavurundan banane be. Ne varsa benim memleketimin insanında var 😂
doğrudur annenden iyi bilirsin rus karılarının tadını
çüş oha düzgün konuş
Turk kizlarinin agzina s. cmadigin kaldi bir biktik yaa senden aptal herif git bir bilet ala git Rusya ya o zaman salak.
Ben ilk defa soru sordum rusçu armi değilim 😡
Rus kızların da Maşallahı var , Erkekler bilio ağzının tatini.
Neden rus kızlarıyla türk kızları bu aralar çok karşılastiriliyor? Begenemiyen defolup gitsin Rusya'ya.
Rusça bilsem durur muyum 😡
Biz tatile geliyoruz zaten. :)
Bakalım Türk kızları da seni beğeniyor mu?
Kahretsin hiç sempatik değiliz 😂
bir zamanlar ruscu armi vardı sen misin o yoksa :D
Valla değilim taklit ettim sadece 😂
kaliteli imitasyon :D
kendilerini pazarladıklrı için olabilir mi?
Türk kizlarida sempatik
anan da sempatik değildir eminim.
Yetistirilme tarzi...
ailen rus mu 😂👏🏻
Türk 😔
Maalesef 😔 inşallah karım rus olur 😔
Karisi cocugu türk olacak diye uzuntu duyuyor sefil :D Cumhuriyeti Ruslar kurdu Seni rus dogurmus heralde hssh Kurban ol sen turk kizlarina. dd
Rus kızları 💩 ye demiyo 😒
Neyse ya bisi derdimde sajjs
Anann rus mu
Türk 😔
Bence sempatiğim. 😂
bence turk kizlari da sempatik
Onun için mi profilinde ukraynalı kız fotosu var 😬 ukrayna da rus demektir
Sende Rus'sun yani 😍😍😍
Rus olarak görüyorum seni mükemmelsiniz 😍🎈
Aç diyon açıyolar mk bu mu sempati?
Ruslar
Ruslar güzel de Boris Yeltsin döneminden sonra çok büyük ahlaki çöküntü oldu. Doktorları bile fahiselik yapıyor
Destekliyorsun yani fahiseliği? Peki yasal sonuçta saygı duymak düşer bana da
Gorbaçov dönemi ve Boris Yeltsin döneminde rusların içine ettiler. Gorbaçov öncesi böyle değillerdi. Rus halkı Gorbaçov'dan da Boris Yeltsin'den de nefret eder zaten. Ben aşırı özgürlükçü biri değilim
Laf atan sendin. İyi günler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar