Doğum gününü çok güzel kutlayıp süpriz yaptığım arkadaşım doğum günümü bilip, görüp kutlamadı bundan sonra ona tavrım nasıl olmalı?

Merhaba bu sene okulda tanıştığım kızın Şubat ayında doğum günüydü ona 00.00 da mesaj attım doğum gününü en içten dileklerimle kutladım hediye aldım süpriz yaptım. Bir hafta önce benim doğum günümdü ve bir mesajda ondan bekledim ama doğum günümü bilip gönderilerden görüp doğum günümü kutlamadı. Bundan sonra ona tavrım nasıl olmalıdır? Kırıldım açıkçası çünkü ben ona değer vermiştim.

Doğum gününü çok güzel kutlayıp süpriz yaptığım arkadaşım doğum günümü bilip, görüp kutlamadı bundan sonra ona tavrım nasıl olmalı?
Cevapla