Esimle ona yaklasmiyorum diye çok fena kavga ettik?

Erken evlilik oldu lise askiydi. Ben staj görüyorum hakimlik için. Çok yoruluyorum ciddi anlamda ağlayacak kadar yoruluyorum. Ona yaklasmiyorum 2 haftadır o manada. Bugün işten geldi bana yaklaşmaya calisti "belim ağrıyor başka zaman" dedim. Aşırı sinirlendi duvara falan vurdu. "Sen benim esimsin başka kimle yapayım 15 gün oldu" diye bağırdı bana. Kavga ettik baya. Sonra da çıktı gitti evden 2 saat önce arkadaşında kalacakmış sözde. Umursamıyomus gibi aramıyorum hiç. Ama aşırı üzülüyorum şu an canım yanıyor. Haklı mı sizce? Ben mi abartiyorum? Napmam lazım?

Güncellemeler
+1 yıl
Haziranda evlendik bu arada
Güncellemeler
+1 yıl
Boşancakmis. Olay çözüldü
Esimle ona yaklasmiyorum diye çok fena kavga ettik?
Cevapla