Türk kadını neden kendi başına, kendi sevgisiyle yetinemiyor ?

Herkes için demiyorum tabii ki fakat çoğunluk kadınlarımız ilişki ve evlilik içerisinde sürekli hediyeler, sarılmalar, öpmeler, güzel sözler vs istiyor karşı cinsten. Ben yaklaşık 8 yıldır evliyim ki her zaman kendime sevgimi verdim, baktım, boşvermedim hatta eşime bile söylüyorum öncelik benim senin içinde öncelik kendin olsun diye. Ben bir hatasını görmedim umarım olmaz olursada yolumuz ayrılır diyebiliyorum mesela. Kendine sevgi veremeyen, kendine yetemeyen kadın eş sevgisine alakasına muhtaç yaşamamalı. Hayatımız zaten hep sevgi odaklı değil bir tarafta mücadele var. Bizim kadınlarımız sürekli ben kendimi feda ederim modunda sonra neden erken çöküyorlar. Saçımı süpürge ettim etmeseydin derler. Yani anlayamadığım kadınlar neden kendini sevmiyor hep karşı tarafın kendisini sevmesine koşulluyor kendini. ?

Türk kadını neden kendi başına, kendi sevgisiyle yetinemiyor ?
Cevapla