AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
245Cevap
30 yaşında olmadan birşey diyemem ama ufak gördüğümden reddederim böyle birşeyi heralde.
Ciddi olarak degerlendiririm tazececik kız daha iyisinimi bulcam 😎
ne alakası var yaşla? 19 yaşındaki kız küçük değil ki?
Sabah 19 yaşındayım 30 yaşında birinde hoşlanıyorum diye bir soru vardı. Aynı kişi misin reyiz :D
değilim kank :)
beğenmişssen sevgilm karim yoksa alirim onu hemen ne yapcam :)
sevgilisi de karısı da yok :)
himm o zaman atiş serbest :)) hücuuuummmm :))(
ama nasıl :) konuyu açayım diyorum açamıyorum
mektup ::))))
mektup yazmıştım ama veremedim küsmüştük. mesaj atmak istiyorum ama...
Ben düşünürdüm el alem ne der çocukla çıkıyor falan.
çocuk mu
Evet
Ya hemen nufus cuzdanini ver derim gidiyoryz nikaha ;)
hahahah :))
Kacirmam affetmem ;)
30 yaş candır ne istedğini bilirsin. burdan sübyancı diyen ergen arkadaşlara sesleniyorum büyük konuşmayın
Yasa gore ufak.11 az sayi degil. uygn bir dille olmayacagini soylerim
peki Teşekkürler
bir cogu icin cag disi gelebilir bu yazdigim ama ben direk gorucu olarak giderdim.
pek görücü sayılmaz o zaten iki taraf da istiyorsa yani :)
Sen ona birz yakin davrn faceden felan ekle bazi seylerini begen illaki yuz yuze konusacaksin diye bisey yok ! yararlanin su faceden.
zaten 4 yıldır tanışıyoruz. face de ekli numarası var
Kisiligine gore davranirm cocukca mi davraniyor olgun mu...
çok aşırı olgun da değilim çocuksu da değilim
Boyle gereksiz seyleri kafana takarsan mesela yuzune bile bakmam cunku o caglari coktan gecmismdr ;) abuk subuk insanlarla konsrsan benden baskalarina canim cicim dersen de ugrasmam yasinin kucuk olmasndan kaynaklandigni dusunrm...
kız arkadaşıma da mı diyemem canım cicim?
Ya kiz arkadasina diyebilrsn tabiki :)
zaten erkeklere karşı mesafeliyim. yani arkadaşlarım var tabi ama sınırı bilirim
O zman hayirli olsn git konus.
yaş problem olmaz. ancak günümüz evliliklerinin yürümesi için denk olması düşüncesindeyim.
neden böyle düşündün
19 yaşındaki bir insan hayatı bilmiyordur özellikle kadınların iyi bir ailesi varsa laylaylom sanıyor hayatı
fazla iyi bir ailem var. heyrcan peşinde miyim yani :/
aynen öyle heycan arıyorsun monotonluktan sıkılmışsın. sanırım baban babalık yapmamış ya da yapamamış baba rolunu aramak sendromu başka birşey değil
ya da aşırı rahatlıktan kaynaklanıyor olabılır
babam değil de annemle ilişkimiz hep problemli oldu beni sevdiğini dahi düşünmüyorum. ama bu kişiden önce yaşıtım birinden de hoşlanmıştım yani bununla alakalı olduğunu sanmıyorum. aşık olmak için illa bir neden mi gerekir
yaşından buyuklere ilgi duyman bir problem olduğunu gösterebilir 20-25 arası doğal olabilir olgun erkeklerden hoşlanırsın demektirde bu 25+ pek normal gelmiyor tabiki yinede hayat senin.
Çok iyi şeyler düşünürüm. onu ciddiye alırım dinlerim. Kafalar uyarsa neden olmasın.
Anladım sağol
Olabilirde o kadar yas farkina ancak kardes gozuyle bakilir
önemsediğini biliyorum. kardeşi olarak mı önemsiyor
Oyle olmasi gerek o yasta bir adam boyle dusunmeli
o yaştaki adam buldum kızı götüreyim bari bari der. çok çok nadir iyisine denk gelirsen belki ciddiyete gider
Yoluna gitmesini söyleyip kendisine uygun bir aklı başında birini bulmasını söylerim ha ısrar ederse tadını çıkarırım neticede tazecik kız
tadını çıkarmaktan kastın ne
Safmısın yoksa açık açık okumak hoşunamı gidiyor? bir erkek bir kızın tadını nasıl çıkarırsa öyle
benim öyle bir amacım yok ama. ısrar da etmem herhalde
Kafan çalışıyor senin. Brak be güzelim aranızda 11 yaş var. Brak
sapıklasmayın lan... olur mu hadi kız 19 yasında hiç bir şeyin farkında değil hayat toz pembe sence sen 30 yasındasın yaptıgın uygun mu be adam!
ben seviyorum ama
bir rüya görüyorsun uyandıgın zaman kabus olmasın
bunu burada sorman çok abes sana sormalı sence yani sende hoşlanıyorsan olur bu iş evliliğe dogru gider
ben hoşlanıyorum. onun da önemsediğini biliyorum ama beni istiyor mu emin değilim
kardesim sor sevgilin var mı filan birde bakışlarından sana olan ilgisinden anlaşılır
hayatında kimse yok biliyorum
senleyken normal arkadaş gibimi bakışları gülüşleri farklılaşıyormu geçiyormu o sevgili elektirgi sana
genelde onun bana yazdığını söyleyenler var
seninle vakit geçirmekten keyif alıyorsa sana farklı bakıyorsa o kız senden hoşlanıyor demektir.
kız?
Ona çocuk olduğunu hatırlatıp kendi yaş gurubu ile ilgilenmesini söylerim.
ergenlikte olur öyle şeyler der derslerine sıkı çalışmasını söylerim.
Çakar geçerim. Ciddi düşünmem çünkü daha karakteri oturmamış.
Akıllı seçim derim. 20 yaşında olup 40 yaşındaki adama aşık olan biliyorum
Kızın samimiyetine anlamaya çalışırım. Daha önce benzer bir olay başıma geldi. Kızın tek derdinin para olduğunu anladım ve uzaklaştım.
parası yokki onun. babam ondan kat kat dahazengin.
Blmyorum 30 yasima geldgmde dusunurum. d hem kiz nasl bir yokluk yasiyo
olabilir neden olmasın ilişki işi ise benim ruh halime göre değişir
''git başka yerde oyna aşk oyununu''
verilebilecek en güzel cevap bence :)
hoşgörüyle bakardım üzülmemesine dikkat ederdim nolsun ki teşekkür ederdim
Bence aşırı bir yaş farkı yok, ikisi de olgun insan olmuşlar.
severim heralde bilmem tipini görmem fizigini görmem seni tanimam felan lazim yorum yapmak icin
Hayir, 21 yasindayim 18 yasindaki kizlarla bile ciddi düşünemiyorum. 30 yasinda olsaydim heralde güler geçerdim.
Çok normal bende sevmişsem mutlu olur eşim yaparım canım
inşallah o da öyle düşünüyordur ya :D
Yaş önemli değil his mantık kalp önemli senden 5 yaş büyükle mutlu olacağının garantisi var mı canım
aynen öyle. hani bir de böyle ciddi, olgun bir adam değil. sevimli eğlenceli güleryüzlü abdestinde namazında sakin kibar bir adam. 4 yıl oldu daha ne bir bayana şakasına salak vs dediğini duydum ne bayanların içinde bir erkekle çirkin bir şakalaşmasını. l*n bile demez. benim için çok önemli şeyler bunlar. ben böyle bir adamı nerden bulayım bir daha
Zor evet seni çok iyi anlıyorum canım sevilmek değer görmek çok güzel bu devirde zor bunlar aldatmaca çok güven yok insan korkar oldu evlilikten ama evlilikte iki kişi ile oluyor tek taraflı olmuyor sen seni seveni sevmiyorsun senide senin sevdiğin ne olacak böyle
umarım sevdiğim gibi seviliyorumdur ne deyim :)
İnşallah canım mutlu olursun sonsuza dek
Kızı kırmadan kendimden uzaklaştırırım. Büyüsün de gelsin değil mi yani
19 yaşında bir kız küçük değildir bence
30 yaşındaki biri için çocuktur
Ayrıca tecrubesizliginden faydalanip seni kullanabilir
o konuda ona kendimden daha çok güveniyorum :)
Sen erkek hesabı mısın? 19 yaşındayım, 30 yaşındaki bir adama aşık oldum 3-4 gündür biliyor bunu..
ben daha söyleyemedim ya. nasıl söyledin
Belli ettim bir şekilde anladı işte onunda sanki gönlü var.
ben yolunu bulamıyorum bir türlü ya
nasıl tanıştınız
Arkadaş ortamında tanıştık.. Siyasal parti işleri felan.
git yaşıtını bul be kızım harcanıcaksın yaş büyük sorunlara neden oluyor geçin bu hevesleri
neden öyle dedin
doğru olan bu pişman olursun
ben o kadar yaş farkına karşıyım ilerde sornlar olabilir ama yine de sen bilirsin
Para varsa sıkıntı olmuyor bizim ülkemizde. Paran yoksa da hertürlü sıkıntı
ne düşüncem le oturup konuşulması gerekn bir konu
O yaşlarda farklı duygu olayları yaşanır saygı duyarım ama olmaz
Farketmezki verebilitesine bakarım verecekse olur vermiyecekse politika siyaset bir şekilde zikip bırakırım
seviyorum dediysek beynimi devredışı bıraktım demedim
Bana yaklaşma ben her türlü zikerim benim mesleğim bu felsefem bu benden kurtuluş yok onu bilmem
jigolo musun
Evet bir nevi erkeğin o.. suyum
Adam 60 ina gelince ee sende 49 olacaksin sorun cikmaz
Dininde imaninda olunca ekstra ne oluyor onu merak ettim oglan kalmamis gibi kendinden 11 yas buyuk adamla dolasiyon
aşık oldum
Eğer seninde gönlün olursa problem olmaz herhalde. Aklın ve aşkın yaşı yoktur. :)
gönül işi bu hiç belli olmaz ama benim başıma gelse olmaz derdim büyük bir ihtimal
Soru güzel bende otuz yasimi geçtiğim için değerlendirdi m kızı kırmadan bu ilişkinin olmayacağını anlatmaya çalışırdim
Kız ne kadar dininde imanındaysa 30 yaşındakine yetebileceğini düşünmüş komik.
cinsel yönde bir şey söz konusu değil. evlenirsek seni de cebimden çıkarırım herhalde. namusumu korudum diye kadınlığımı kaybetmedim.
Ahaha nasıl çıkarıcaksan hiç deneyimsiz olduğun halde artıdan 30 yaşındaki adam cinsellik ister kezbanlık güvenine hayran kaldım hayatım
cinsellik evlilik içinde yaşanan bir şeydir. o* olacağıma kezbanlık yaparım
Aşk bu ota da konar b*k a da derler ya, senin ki neye konmuş onu anlayamadım
bende anlamadım
olabılır 20 yaş kucuguyle cıkan var 20 kadar normal bence evlen temız kızsa
kız benim zaten :D
Tama işte ben olsam evlenırım tam ıdeal benım ıstedıgım yaş farkı
11 yaş sorun yaratmıyorsa o biraz olgunsa ya da ben biraz daha onun yaşına düşebiliyorsam ve seviyorsam çıkma teklifi ederim
ulen o kadar yasıtların warken bni mı buldun derım :D
Dikkat edilmesi gereken bir husus bence evlilik çok kolay bir şey değil.
Ona bunun yanlis bisey oldugunu
ve kendi gençliğinin gidecegini söyleyip kibarca reddederim
bir zamanlar 10 yaş ufak bir kızla çıkmıştım ortak paylasım sıfır oldugundan hıc bı umıt yok!!!
o zaman aradı 11 yaşın hesabı ciddi ciddi sorulmalı böyle olmaz ki :(
Ne sen böyle bir şey söyledin nede ben duydum dünya ahiret kardeşimdir.
Küçüğüm açılmasaydın keşke :) kocaman adam yani sana göre geçicidir zaten hayranlıktır olsa olsa :)
açılmadım zaten
açılma bence ;)
Olmaz çünkü o bana göre daha çocuktur. Onu kırmadan red ederdim.
kız olgun bir kişilikse neden olmasın ama çocuksu gelebilir aksi takdirde
Yas farki mskbul dinimizde de uygun kadın erken yaşta çöktüğü için doğurganlık vs ideal fark
Allah'ın emri Peygamberrin kavli ile babasından isterim. Fazla uzatmaya gerek yok
keşke öyle olsa...
Niye neyi var? Bende yılbaşında 30 olacam ama hala 25 gosteriyorum
Düşün sevgilim bike yok
yani istemeyebilir. sevmiyor olabilir. böyle ihtimaller de var
çocuklukta olur boyle abiciğim sen benım kardeşimsin ayıp eyle şey mı olur.