AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
245Cevap
kızı bende seviyorsam evlenirim yani hisler karşılıklıysa
inşallah öyle olur
inşallah hayırlısı olsun
o kızın çocuk olduğunu hatırlamalı
Yaşından dolayı niye böyle hissettiğin anlatır açık açık konuşurum
normal karşılarım
güzelse evlenirim
ne kadar küçükse o kadar değerlidir
:) güzel buluyordur umarım :) arada bir gözlerimi çok beğendiğini boyumun kilomun gayet hoş göründüğünü felan söylerdi ama güzel olduğumu düşünüyor mu bilmem
20 yaşında da 10 yaşındaki kızlara aynı gözle bakıyor muydun? Küçükse değerliymiş. Zihniyete bak.
Senin gibi biri vardı zamanında bizim sınıftaki kızlardan birisiyle takılıp kızı elinde tutmaya çalışıyordu. Kocaman herif. Akabinde sağlam bir grup dayağı yiyince kızdan ayrıldı
tabi seni ailenden istesin
evlilik dışı ilişkiden öpüşme sarılmadan uzak dur
zaten uzak dururum. ben istesem o uzak durur. ben daha mecbur kalmadıkça bir bayanla yan yana durduğunu bile görmedim. bir tek benim yanıma gelirdi
@blackss86
kız seviyorsa erkekte seviyorsa ve evlenmek istiyorlarsa bir sorun yok
kızın yaşının erkekten küçük olması kızın değerinin yüksek olduğunu gösterir
kız kendi değerini bilsin evlensin
tahminimce türkiyede kızların yüzde 80i
genç kızlar genelde aşık oldukları gençlere namusunu veriyor
Bence sen kızları damızlık gibi görüyorsun @akincelik
Ne demek namuslarını veriyorlar? Çetelesini mi tuttun da istatistik veriyorsun?
Kimin namuslu olup olmadığına sen mi karar veriyorsun?
tahmini konuşuyorum
evet hesaplarıma göre tahmini
türkiyede kızlar ve erkekler evlenmeden birlikte olma oranı yüzde 80
ister katılırsın ister katılmazsın
yaş konusuna gelince
kız seviyorsa erkekte seviyorsa sonunda evleniyorlarsa ne güzel
olgun erkekler her zman daha çekicidir, bebelerden
o da benim gibi biraz çocuksu ve gezentidir aslında ama gerçekten çok güvenilir bir insan. yani saçma sapan ergen egoları yok tripleri yok.
yaş farkı çok bee? :( zor bir soru?
aynen ben yaşlanacam o halaa gebcecik taş gibi hatun, sonra yetmeyecem ona ooohhhhoooo :(
ahahaa :))
Ooh süper der yan cebime koyarim
o ne demek ya
Adamın karakterine bağlı.
25 26 olsa tamam da 30 cok be :)
evet biraz haklısın
kafa uyumunu yakaladıysan gerısı teferruat ;)
30 yaşındayım sorun etmem..
yani ne açıdan sorun etmezsin ne düşünürsün kız hakkında ya da ne söylersin kıza
Tanımaya çalışırım.. Kafamız uyuşuyor mu sevebiliyor muyum..
altında mutlaka bir sebep ararım
Nasıl bir sebep
aşk meş olayını gec,, sebep mutlaka paradır
parası yok ki babam çok daha zengin
sen söyle ozaman. sebep aşk tır::):):) yeşilçam filmi sankilim.. babam daa z<engin:)):):):):
aynen öyle. salak beni fabrikatör kızı sanıyordu :D
hep sen sordun, peki sen 30 yaşındaki adamdan ne bekliyodunnn:?
ne bekleyebilirim ki seviyorum sadece
cinsellikmi. tecrübemi yolsa olgun erkek sevdasımı
ben sadece aşık oldum. herhangi bir beklentim yok. çocuklarımın öyle bir babası olmasını isterim. illa bir beklenti içine girmem gerekiyorsa çocuklarımın babası olsun istiyorum
kaç yaşındasın sen beeeeee,, birde kimden olduğunu bilmiyonmu.. sende az değilmişin ha
çocuğum yokki şu an
iyi. cinsellik konuşuyonuzmu
hayır. sen neden bu kadar yargılayıcı konuşuyorsun
tuhafıma gitti. sen ne düşünürdün 30 yaşındaki kadın 19 yaşındaki erkekle beraber.. hemen polyanacoılık oynama, gerçek fikrini söyle
kadın genç seviyor demek ki derim ne deyim
bende kadın jigola tutmuş derim):)::) anladınmı kadın ve erkek her zaman düşünceri farklıdır..
bu iyi bişey mi kötü bişey mi
senin icin kötü, adam icin iyi,, nede olsa 19 luk körpesin:):):)
dininde imanında ne demek ya millet dinsizmi şimdi
ne alakası var yani cinsel bir şey yaşama şansı 0 demek istiyorum. hiç kimseye dinsiz demek gibi bir niyetim yoktu
eğer adam gerçekten adamsa kızdanda elektirk aldıysa olacak bir ilişki bide kötüye kullanma durumu var oraya girmiyorum
Bana böylesi denk gelmez.
neden
Ama isterdim. Ben olumsuz bakmıyorum. Allah hayırlıysa tamamına erdirsin.
İNCİTME GÖNÜL ÇİÇEKLERLE HOŞ GEÇİN, BALI İNCİTME GÖNÜL BİR KÜÇÜK MEYVE İÇİN, DALI İNCİTME GÖNÜL BAŞIN OLSA DA YÜKSEK, GÖZÜN ENGİNDE GEREK KİBİRLE YÜRÜYEREK, YOLU İNCİTME GÖNÜL MEVLA VERİNCE AZMA, GERİ ALINCA KIZMA TÜTEN OCAĞI BOZMA, KÜLÜ İNCİTME GÖNÜL DOKUNUR GAYRETİNE, KARIŞMA HİKMETİNE SAHİBİ HÜRMETİNE, KULU İNCİTME GÖNÜL SEVMEKTEN GERİ KALMA, YAPAN OL, YIKAN OLMA SEVENE DİKEN OLMA, GÜLÜ İNCİTME GÖNÜL KONUŞMAK BİZE MAHSUS, OLSA DA BİR GÜZEL SÜS, YA HAYIR DE, YA DA SUS, DİLİ İNCİTME GÖNÜL.
Yazarı: Bestami YAZGAN
Kardeşim yasındaki kızla ciddi düşünemem.
kardeşin yaşında biriyle olmazsa kimle olacak torunun yaşındakiyle mi
Yani tabiki senin görüşün bir şey diyemem ama
benden 11 yaş küçük biriyle birşey düşünemem ben.
Çakar geçerim samimi olmak gerekirse
Bu termodinamiğin kaçıncı kuralı oldu mu şimdi bu cevap :)
Çoluk çocukla uğraşmazdım açıkcası
elinden tutar parka götürürüm
Açık sözlü kızmış derim.
iyi bişey mi bu
Evet iyi bir şey.
peki 3 hafta sonra doğum günü. o zaman mı konuşsam daha önce mi daha sonra mı
Önce konuş bence. Olursa, doğum günüde pekişir.
konuyu nasıl açabilirim bilemiyorum
Biraz hoş beş ile ortam yumuşadıktan sonra, uygun bir ses tonu ile doğrudan söyleyebilirsin.
mesaj atmayı düşünüyorum şu an
Mesajla olmaz, yüzyüze olmalı.
yüz yüze görüşme imkanım yok
sabi sübyanla işim olmaz
ben sübyan değilim
bana gore sabisin
11 yaş biraz fazla degil mi sen ce?
bakınca öyle ama biz anlaşıyoruz.
sıkıntı yapmam hoşuma gider...
öyle psikopat yapışkan biri de değilimdir sadece onun hislerini merak ediyorum
sıkıntı yapacagını sanmam en fazla senı kibarca reddeder...
şeker verip evine gönderrdim
Demin 18di o kiz ya dogum gunun mu vardi bugun?
Buyur ufaklık ne istemiştin derim.
Yas farki yuksek ama olmiycak is degil
Biri su konuya dur desin
neden
Surekli karsima cikiyorda. Yazcak biseyim yok ondan.
benden kaynaklı bir durum değil ama özür dilerim
Ozur dilencek bir durum yok. Ins en dogru yolu bulursjn. Hayirlisi neyse o olsun senin icin
Sübyancı değilim ben.
bende sübyan değilim
adam şanslı her kimse
:))))
Sen 25 yasına geldimi arkadaslarn baban sanar
yok artık :S
öyle öyle seninkisi cahillik 30unu 40 yaslarını düsün
O kızda akıl yok diye düşünürüm
neden
bir zaman sonra onunla senin yaşam sevincin aynı olmayacak bir çok şeyi beraber yapmayacaksınız o daha sakinken sen gezip tozmak isteyeceksin
Çok şaşırırım , güzelse terslemezdim en azından
güzel değilse nasıl terslersin?
Çocuk muamelesi Yaparım
adam evli mi bekar mı?
tabiki bekar. soruya bak -.- gerçi sen de haklısın burdaki sorulardan sonra
yaş 30 olunca sormak zorunda kaldım, normal bir durum bence
hiç evlenmemiş
sorun olmaz normal karşılar
ahhh o dert bendde var ama bizimki 19 degil
kaç?
22 tam emin degilim
durumunuz tam olarak nedir peki özel değilse...
arada bir kardesim dio sinir oluyorum
hmm anladım sen aşıksın
yaaa hic sorma ne yapsamki sen nedersin :(((
sende durumlar nasil
beni önemsediğini biliyorum ama sürekli kaçıyor. hiç bir sosyal ağda paylaşmamış olmama rağmen doğum günümü tam 00:00 da kutladı mesela ama sorsan sevmiyor salak
sendende birseyler bekliyor olabilir mi
daha ne yapayım bilmiyorum. sevdiğimi de biliyor % 99
gerçekten çaresizim
Beğenirsem anlaşırsam evlenirim inşallah.
inşallah :)
Evlenirim sevgili olmam.
bende evlenmek istiyorum zateb
Boyun ve kilon kac sadece merak ettim..
177 60
Hmm tamam
neden merak ettin :)
Hayatta herşey olabilir :)
aynen :)
Bende aynı seyi yasıyorum :)
kaç yaş var?
18...
ooo seninki benden de zormuş. peki anlaşabiliyor musunuz ya da aranızda bir şey var mı
Onun yasi 35 anlaşıyordukda sonu yok biliyorsun şu an konusmuyorum iliski uzadikca isin boyutu da uzar. Ama olgunlar cok daha iyi...
17 ye 35... çok ciddi bir fark gibi görünüyor anlaşabiliyorsanız çok iyi :)
Aynen :)
Yaş değil akıl his önemli olgunlar iyi demek sağ ol :)
Bana mesaj atsana bsy sormak istiyorum
Kusura bakma canım
çok yaş farkı kız için sorun olur bence...
Allah sahibine bağışlasın derim :D
Çocuk derim çocuk büyüyünce geçer.
çevremde sübyancı tepkilerine hazır olmam gerek
Erkek olsam işim olmaz.
kız biraz ergenlık dönemınde kudurmus derım
aşık olmakla kudurmak ne alaka
sen 11 yas buyugune asık olurmusun
neden olmayım
kızmısın erkekmı
renk körlüğü mü var?
yasın 20 yas altı galıba ergenmısın nesın
bir kaybol ya... bana ergen diyebilecek kapasitede değilsin
Tabiki kabul edilir tereddütsüz
sevmiyorsan da mı
Tanımak için kastettiğim
walla sapıga denk gelirsen kandırır miker.
hayır öyle biri değil 4 yıldır tanıyorum
evlen o zaman.
bana kalsa yarın evlenirim
o peki ne diyor.
bilmiyorum. beni önemsediğinin farkındayım. hayatımda senelerdir biri de yok. yani benimle tanışmadan önce annesinin bulduğu kızlarla tanışıp konuşurmuş ama benden sonra hiç görüşmemiş biriyle. ama beni de istemiyor sanırım
kalbini kırmadan olamayacağını anlatırım
neden olmaz peki
yaş farkı ilerde sorun yaratır
Kardes gozuyle bakarim olmaz oyle sey ^^
gayet normal bir durum
Ayy aşkilotam der boynuna sarılırım.
Çok çocuksu gelir. samaz yani
çok yaş farkı varrr :D
Sevsin arzulasın yeter gerisi teferruattır
Tekrar tekrar düşünürüm..
Direk nikahı basardım :Dasfsad
Hayır 30 yaşındaysam düşünmem
off yemede yanında yat genc cıtır erkek sanslı
seks partneri olmak için sormadım
sevıyorsa sevıyordur 30 yas cok yaslı deıl..
Beni öldürüp parama konacak pislik :D
parası yok ki :)
Cok yaş farkı yok düşünülebilir ya :D tabi evli falan değilse
tabiki değil :) niyetim de ciddi ayrıca
Ama elalem laf eder bir de şu var adam daha erken yaşlancak inş sogumassın gençsin çünkü
Kafa yapınızın uyması lazım yani
Neden olmasin ki tanisirim arkadas olurum
zaten tanışıyoruz 4 senedir
Hmm o zaman daha guzel ama su sorun var erkek kizi ne olarak goruyor cocuk olarak mi ya da kendini abi olarak mi goruyor
bende onu merak ediyorum zaten
Buna benzer bir soru daha sorulmuştu
doğrudur, ben sormadım