AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
245Cevap
öncelikle hakkınızda hayırlısı olsun. olgunluk yaşla değil karakterle daha çok da deneyimle ilgilidir. 11 yaş fark olması değilde senin yaşının 19 olması bana kalırsa sıkıntı olabilir
ne açıdan?
şimdi kendi 19 yaşındaki halimi düşünüyorum ve kesinlikle evlilik için hazır hissetmiyordum olgunluk ayrı bir mevzu
zaten hemen evlenmeme imkan yok okuyorum
Bosuna zaman kaybı aradaki yas farkı 6yı hatta 5i gecerse yürümez boyle seyler
Imansiz acik olursa cakar gecerim de imani var gunaha girerim diye mi korkuyon simdi sen... arada 11 yas var yuuh
30 yaşın gerekliliğince kibarca reddetmesi lazım, azcık adamsa.
Kayarr gecerim ! Bırakın bu ıslerı ya yasıcagınızda tam olarak bu zaten.
Kuzenin 19 yasinda sevgilisi 30. Cok da mutlular bir sorun olacagini sanmıyorum. Bana ters, orasi ayri konu
Ona bu işin olmayacağını düzgünce anlatırım aramızdaki yaş farkı sorun yaratacağı belli kırmadan söylemek en iyisidir
28 yaşındayım 16 yaşında bir kız birlikte olmak istediğini söyledi.
doğal olarak kabul etmedim.
çıkma teklifi gibi değil sadece merak ediyorum bir şey hissediyor mu diye
hisseder tabiki ne var bunda.
çok olağan şeyler bunlar gönül işte bazen insan gönlüne söz geçiremiyor. ama son zamanlarda şunu gözlemledim ergenlik çağındaki kızlar hep kendinden büyüklere ilgi duyuyor bu nedendir bir türlü anlamadım benim de başıma geldi ordan biliyorum...
ben tanıdığımda 26 yaşındaydı ama ben 20-21 sanıyordum
Kendi yasiti bayanlara bakar en azindan 24 25 falan :)
hmm olabilir haklısın
Kardes mardes diyolarda burdakiler ben cok gordum oyle yas farki olupta evlenenleri daha yeni yengemin kuzeni 29 yasinda 17 kizla nisanlandi dusun
olabilen bir durum haklısın.
arasında 10 yaş fark olan evli tanıdıklarım var
dininde imanında ne demek oluyormuş ayrıca
bazı kızlar seks partnerliği için olgun erkeklerle birlikte oluyor. öyle bir amacım yok bunu söylemek istedim
Amcamm benim babamla annem arasinda 13 yas var gayette mutlular
Allah ayırmasın
O da sana cidyse takın yuzukleri ver makasi ben keserimmm kurdeleyi😄
hahah niyeti ciddiyse yıldırım nikahı kıydırırım valla :D
30 yaşında bir erkek olsaydım kızın çocuksu düşündüğünü geçici bir heves olduğunu düşünürdüm
sanırım o da senin gibi düşünüyor :(
Kizi etkileme ya heves alan değil güzel kardesim kaderinse sen desende demeden de olur zaten ama sen sen ol kendini kimseyle bir tutma herkesin ask sevgi bakış açısı farklıdır unutma boyle ask islerinde kimseden yardim isteme hele bursa hic çevrede illaki vardır yas farkı olup ta evlenenler onlara sor öğren tabi bir arkadasimizinda dedigi gibi adamı al otur konuş hayat müşterek onun için sen kendi hayatini seçmiş olursun oda buda suda herkes kendine yar allah emanet ol hayırlı huzurlu sevgi saygı dolu günler seninle ve sizinle olsun hoscakalin
Eğer erkek biraz art niyetliyse ya da içinde bir yerde pis bir huyu, karakteri falan varsa kıza zarar da verebilir..
öyle biri değil
o zaman açıl. ama ilk anda yaş farkını gözeterekten senin çocuksu bir hevese kapıldığını düşünecektir. ondan dolayı da belki de biraz soğuk durabilir bu itirafa. önce senin fikirlerinle duruşunla etkilemen gerekli erkeği. yani erkek bu kız yanıma yakışır demeli.
Nasıl olacak o
Din, iman meselesine karışmam ama benden hoşlanan kıza karşı birşeyler hissediyorsam yaş farkının önemi yok.15 -17 yaşa kadar çiflerin anlaşabileceğini düşünüyorum.
Aşkın Yaşı Yok dersem inanma. Dengi dengine her şey.
11 sene az değil, düşünsene 20 yaşında bir erkek 9 yaşında bir kız ile birlikte. Tam anlamıyla iğrenç.
düsünceler fikirler uyusmaz yas farki bunu engeller olaya sadece aşkla bakiyorsun ask baska evlilik baska ask heves evlilik sorumluluk
Ben sorumluluktan kaçmıyorum ki
örnek verdim sen kaciyorsun demedim
30 yaşındayım aynı olay başıma gelse kız için gerçekten üzülürüm. O iş yürümez gizli kullanıcı kardeşim.
neden peki
Yaş farkı ilk sebep. Buna ileride pişman olan sen olacaksın emin ol. (Bir erkek her zaman genç kız ister ama sonrasında ayak uyduramaz. 2 gün sonra çocuk bakıyorum moduna girer seni üzer.)
Ben çocuk değilim ki :/
Tabiki değilsin ama dünyaya bakış açımız farklı. Bu fark başta belli olmayacak zamanla büyüyecek.
hmmm büyüsün istemem
Bence o yaş farkı 0-5 yaş arasında olmalı
görüntü farkı fazla yoksa gayet rahat olur ustelik daha iyi sahip çıkar eski evliliklerin çoğu erkek yaşı 10 yaş büyük ve evlilik ömür boyu...
görüntü olarak yaşlı durmuyor hatta tanıştığımızda 27 yaşındaydı ben 22 sanmıştım. görüntü olarak tek sıkıntımız benden 2 cm uzun olması
oda normal boyu boyuna işte illa senden uzunmu olucak kafaya takmaya bile değmez.
ben takmıyorum o takıyo bu kadar uzun kız mı olur diye dalga geçiyor bazen :) ama bir keresinde eşim en fazla senin kadar olsun iyi bu boy demişti :)))
doğru demiş herşey dengine güzeldir...:-)
Citir kiz bana yaziyor diyecektim bu firsati kacirmazdim :)
reddedilemeyecek biriyse zamana bırakırım, hoşlanmıyorsam seni sevmiyorum git başkasını bul derim
Büyük konuşmayımda çok sıcak bakmam o yaştaki duygu düşünce dunyası kalıcı olmaz bir kadında.
dininde imaninda müthiç bişey... bana göre tabii. ya karşindaki cinsellik seviyosa.. karşindakine bagli...
Terbiyesizlik yapma derim anlatırım kötü bir şey olduğunu...
neden kötü ki?
Bir düşünsene sen dayın amcan veya baban yaşında birisiyle aşk yaşıcaksın peehhh...
11 yaş? bir insan 11 yaşında baba olduysa sorunu kendinde arasın
neyse salla herkes kafasına göre artık yaş olayı eskidenmiş şimdi ortalık pervane gibi olmuş...
Sandalyeye oturturdum ayakları yere değiyorsa tamamdır :P
Böyle bir laf vardır bilen var mı
o ne demek ya
Erkeklerden bilen yok mu bu tabiri?
Ayaklar degiyorsa tamamdir :))
Bak bilen biliyo :) hehe
ben fransız kaldım
Yaştan çok ortak noktalariniza bakın. Beraber güzel vakit gecirebilirseniz olur
ben inanıyorum zevklerimiz ortak
O zaman sorun olmaz. Olursada bunu yaşa bağlamak yanlış olur. Sana daha fazla değer verir ve bazen koruma içgüdüsü çok belirginleşir.
fazla bir yaş bence 11 yaş
harcarlar seni hatçe haberin olsun...
kim niye harcasın mal mıyım ben eşya mıyım
Harcarlar dedigimi yanlis anliyorsun
Harcarlarin bir cok anlamş var.
Sen mal eşya olarak düşünmüşssün.
Bence bir daha düşün acaba hangi anlamda soyluyorum...
kız 1-2 yaş büyük olursa daha iyi. ben öyle yaptım, bırak da genç olan ben olayım, sonra bana yetmiyorsun yaşlandın mutlu edemiyorsun bahanesi olmaz ;)
enteresan yaklaşım
çıtır bir delikanlı sevgilin ya da eşin olsa fena mı? gözün dışarda olmaz, her açıdan mutlu eder ;) gerçekleri görmezden gelemeyiz de mi
ama ben onu mutlu edemem yaşlandığımda
bence edesin. erkek yaşlandığı zaman kadın ona moruk gözüyle baktığında aldatmalara zemin hazırlanmış oluyor. kadın da erkeğine sahip çıktıktan sonra birbirlerinden başkası olmaz. sağlam bir evlilik çıkar ortaya. bence bir dene, 1-2 yaş küçük bir sevgilin olsun. tecrübe etmiş olursun
iyi de benden yaş küçükler liseli şu an :D almayım mümkünse
gayet normal bir durum 36 yaşındayım sevgilim 26 yaşında.. insanlar gönüllerinin sesini dinlerse yaşın önemi kalmıyor.
otuz yasindaki birinin ondokuz yasindaki bir kiza sadece agbilik yapabilecegi kanaatindetim ben
anladım.. teşekkür ler
Şimdi toz pembe görüyor olabilirsin ama ileride yanlış yaptığını anlarsın
neden öyle dedin
Neden olduğunu bile anlayamiyorsun işte bence vazgec. Yaşıtlarınla arkadaşlık kurmayı dene.
Kafa yapıları uyuşursa neden olmasın. Aşkın yaşı yoktur. Başkalarının düşüncesi aşık olan çifti bağlamaz.
Olmayacagini soyler geri ceviririm kizi kardesim yasinda biriyle olmaz
kız kardeşin yaşında biriyle olmazsa kimle olacak torunun yaşındakiyle mi
+- 4 yas üzeri sapkınlıktır olmaz asla
kızın beyninden şüphe ederdim ve geri çevirirdim :D
neden o kadar mı sevilmeyecek bir insansın
yaş çok önemli benim için :D
Sürekli Yaş farkını ona hatırlatır, bu işin olmuyacağını öylerdim
:// peki teşekkür ederim
kızı dinlerim, anlamya çalışırım, hakveririm ve benimde zamanım gelmiştir evlenmek için düşünürüm sonuçta, beğenime hoşuma giderse. onun duygularıyla oynamak istemem. masumluğu lekelenmesin..
Kız reşit dilediği kişiden hoşlanıp dilediğiyle birlikte olur.. Eğer kız samimiyse aradaki yaş farkının önemi kalmaz.. Ama ergen azgınlığındaysa hevestir geçer deriö m
Bu durumda bakacagim tek sey kizin olgunlugu olgun ve 30 yasini tasiyabilecek bir karskterdeyse sorun yok ama cocuksa bu iliski yurumez diye dusunur reddederim
Kız ciddi ise adam ıynak bir tip değilse.
Niyetini söyle evlilik yolunda ise devam et.
Ama adamı iyi tanı her şey çıkabilir
4 senedir tanıyorum. ailesini hayatını bir çok şeyini biliyorum. nerde ne yapıyor diye adım adım takip ettiğim zamanlar oldu. tanıyorum yani
Evlenme niyetiyle duyur ciddi ise söz yapın.
peki ben bunu ona nasıl belli edebilirim
bir aracı kıllan düşünür müsün? Diye sorsun.
zaten hep 3. kişiler yüzünden uzak durduk. artık 3. kişi olmadan onunla muhatap olmak istiyorum
telefonu varsa mesaj çek düşüncelerini öğren.
varr
Nasıl yardımcı olabilirim?
soğanın cücüğü kızın küçüğü derler... taze taze çıtır çıtır daha iyi ya erkekte tecrübeli olur kız nirvanaya çıkar
amacım ciddi. ayrıca onun da daha önce sevgilisi olmamış
çevrenin tepkisi sert olur ama bir sorun olmaz yani seviyorsanız sadece değişik gözle bakarlar.
Çocuk olduğu için o bir günlük hevesini dikkate almam.
olmaması için bir sıkıntı yok anlaştıktan sonra reşit olduktan sonra sıkıntı olmazda yürürmü orası tartışılır sadece sevgi ile olmuyor malum
Aranızdaki yaş farkı az değil ama bu senin duyguların karşındaki kişi olgun ve düzgün bir adamsa neden olmasın ama hemen kendini ona kaptırma olayların gidişatını, duygularını ve karşındakini iyi analiz et
Kızlar büyük sever lafını yanlış anlamış birisi daha
ben laflara göre sürü psikolojisiyle hareket etmiyorum
Ben 27im. Konuştuğum 19. Sence problem var mı dedim yok dedi. Bayada mutluyuz açıkçası
Allah bozmasın
kızlar olgun erkeklerden hoslanir erkekler genc bayanlardan sorun olmaz bence... gayet uyumlu olur
Kabul eder isimi gorur birakirim geneli boyle sonuclanir
öyle biri değil.
Üzgünüm
Benim hoşuma giderdi bence bir mahsuru da yok evlilik için...
bencede yok :D ama herkes böyle düşünmüyo :/
Neden yadırganıyor ki arada yadırganacak kadar yaş farkı yok bence
11 yaş fazla değil bende 19um erkek arkadaşım 27 gayette iyi gidiyor önemli olan karşındaki kişinin niyeti.
Hort.. Ayrıldınız kesin😁
öyle birini bulsam ya da öyle biri beni bulsa evlenirim. böyle kızlar cooook azaldı
umarım öyledir
yani umarım o da öyle düşünüyordur
umarım o erkek iyi biridir, yoksa cok uzulursun, yani o kişi cok üzülür
hiç girme o toplara. başına iş alırsın. bırak o seviyorsa bir şey yapar elbet. sevmiyorsa kendini riske atma
eğer evli değilsem yüreyimin sesini dinlerim dalga geçmek için değilde adam gibi severim..
helal sana bee tatlım
evli değil tabiki
dininde imanındaysa olmaz. Diğer türlü özgür ve akıllı bir kız ise çok güzel şeyler yaşanabilir.
ne gibi? benim amacım ciddi.
nasıl ne gibi sadece dindarlar mı gerçekten insan gibi insanlar? dininde imanında olmayıp iyi olan insanlar var ben dincilerden korkuyorum açıkcası.
asıl diyeceğim yaşla bir alakası yok 18i geçmişsin çocuk olmadığı sürece karşındaki , çift taraflı sevgi varsa aşk her yaşta yaşanabilir.
Oturp knşrm ilerde ne gbi sorunlar olacagnj. Onu vaz geçmesi için ikna ederim :) ilerde kzn oğlanı sevmeme gbi durumu vr çnki
dininde imanında olması masum olduğu anlamına gelmez.
bence gelir. eğer aynı anlama gelmiyorsa kişide sıkıntı var demektir
Ne kadar gerçekçi olduklarına bağlı yaş farkı ilişkide bahane gösterilmez ve evliliktede bence 10 yaş olması normal fazlası sıkıntı olur
ben normal karşılamam, düzgünce oturur konuşur yanlış olduğunu anlatırım..
neden yanlış peki sence
çünkü insanların baktıklarında aynı şeyleri görebildikleri belli yaş aralıklar var; şu an olayları aynı görmüyorsunuz, belki sen belki 5 belki 15 sene sonra ancak aynı görürsünüz baktıklarınızı.. şu an için böyle bir şey zor..
biz ayrı kuşakların insanlarıyız bebeğim bu ilişki yürümez...
://
olmaması daha ıyı 19 yasındakı kız kendıne gore bırı ıle olmalı kıbarca yol alırım :=)