Güncellemeler
+1 yıl
Gayet feminen bir trans kadınım ancak ameliyat olmadım sizce anlamış mıdır?
Arkadaşlar yeni bir çocukla tanıştım bir hafta oluyo, birkaç kez görüştük ama ben ona trans olduğumu söylemedim zaten çok yavaş gidiyoruz. Öpüştük sadece. Ama şimdi bana soğuk yapıyor sizce translardan hoşlanmadığı için mi soğuk yapıyor yoksa başka nedenden mi ne yapacağım benim baya hoşuma gitti çocuk ama 😞?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
Ameliyatsız yazmışsın. Ameliyat olmadan anlar tabiki de. Erkeğin yüzüne makyaj yapsan yine anlarsın erkek olduğunu.
Ne kadar mantıklı ve zeka içeren yorumlarınız var yorumunuz altına çok ilgi çekici bir şey yazmışım da siz de yazmak istemişsiniz hemen yazacakmışsınız şeklinde devam edebilir miyiz hayatlarımıza hem güzel şarkılar bilirim. Kansana bana. https://www.youtube.com/watch?v=NjHyIsRnjeU
ilişkin varmış öyle yazıyor görmedim hiçbir şey yazmadım say napalım bütün zeki kadınları kapmışlar umarım umarım mutlu olursun sadece uzaktan bakmadığımda da bye
@BeyazTavşann olsun üzülme zeki kızlar bitmez, bu arada şarkıyı çaldım manitama atcam helal et
Olsun bea
Bir sertlik görmüş olabilir. Ya da yavaş gittiğin için biyolojik bir kadın sanıyor olsa bile, yavaş ilerlemeyi istemiyor olabilir :)
Anlamamıştır ama sor neden uzaksın diye… trans olduğunuda bence söylemelisin önemli bir konu
Sanmam başka bir şey vardır ama trans olduğunu paylaşmalısın bence çocukla
bilmiyorum aga da umarım mutlu olursun umarım herkes aradığı doğru şeyi bulur
Yani nasıl anlamaz onu anlamaya çalışıyorum. İstediğin kadar feminen ol.
Nasıl anlayacak çıplak gormedikten sonra imkanı yok
Adam elini bir atacak dalga gelecek eline jfjf o zaman dalgaya geldiğini anlayacak 🤣🤣🤣
Büyük ihtimal anlamıştır
anlamiştir evet kendine bagla bi şekilde asık olursa gitmez
Ben trans çok severim keşke trans bir arkadaşım olsa:(
İlk dalgayı yiyince tamamen y soğur ya da bağlanır 😅
Anlamamışsa eğer Vazgeçme o canım ne gerekiyorsa yap kaybetme sakın.😀😀😀
Şimdi sen erkektin ve kestirip kadın mı oldun? yani vajinan var mı?
şu an erkek ameliyat olmamış emaneti duruyor üstünde
onlarda vajına olmuyorkı kestırsede
Ameliyat var ama?
Hayır hormon kullanıyorum çok uzun süredir, ama "kestirmedim"
@kumsalnhr nasıl olmuyor Bülent ersoyda vajina varmış
yok be vajınası
Vardır bi sebebi
Geçmiş olsun
Evet anlamistir muhtemelen
Anlamadığına göre baya iyisin
Bende trans biriyle tanışmayı istiyorum.
Söyle gitsin sonunda öğrenir zaten
Emaneti farketmiştir
Babaaaaa bi sana bi bana hesabı mı ne bu
Anlamış olabilir 😂😂
Eğer onunla olmazsa benimle dener misin?
Anlamamışsa ağır ma. ldır
Çocuğun numarasını ver soralım
Trans ne oluyoki
İşte adam yaa. 😀
Sapli 🤣🤣🤣🤣
😀
Yani şimdi Aga o zamanlar birbirlerine saplar durumlar
Sanırım. Yoksa el ele tutup çarşı pazar gezeceklerini sanmam😀
Allah yardım etsin 🤣🤣🤣🤣🤣
Yuhhhhhh oha cüsss
Iy pis trans
Ameliyat ol
Anlamış olabilir
Kaç santim bilader benden büyükse üzülürüm
Çocuğa hayatının şokunu yaşattın 😂
Belkide
Bende anlamıştır
Anlamıştır
Gülümsedim ya :)
Oha artık ya
Oha oha
Soyleseydn