Nişanlımdan bu sebeplerden ötürü soğudum sizce abartıyor muyum düzelmek için ne yapmalıyım?

Son zamanlarda nişanlımdan aşırı soğudum az zaman var evlenmemize eskiden can atardım evlenmeye gram hevesim kalmadı heran vazgeçebilirim sebeplre gelince aşırı cimri bi insan geçirdiğimiz nişanlılık dönemi boyunca hep cimrilikleri oldu eve karnım aç geldim kaç kere yurtta kalıyordum bir ara o zamanlar bile beni yurda aç gönderiyordu aç karnıma uyuyordum hiç sormuyordu bile bir sene okul okudum orada bir kere sormadı bana bi eksiğin var mı ya vermesini istemiyorum ama nezaketen sor ailesi bile diyor ya artık bu kızı aç bırakma dışarıda diye nasıl bi insan anlamıyorum geçenlerde KPSS girecektim oda girecek bana diyor KPSS başvuru ekranını at bana ben ödicem ben giriceö sınava sana ne benim başarımdan dedim sonra ödersin sen başvuruyu at diyor cimriliği belli burada kaç gün geçti sonra bana diyo ki ödeyim sen yorulma atmye kadar yok gerek yok dedim hiç bi şey bile demedi ya ben muhtaç değilim ona ama iğrenç geliyor bu tavırları geçen bir ywre gittik teleferiğe binelim dedi ne kadar dedim bilmiyorum dedi çoksa binmeyelim dedim bana diyo ki 50 lirasını verirsin ahhahamasraftan kaçmak için kardeşimin gelinliğini giyer misin diye bile sormuştu nişan yüzüpü baktığımızda beğendim alıcaz diyo ki ailemin yanında bu çok pahalı ucuzuna bakalımdaha çok şey var ailesi de aşırı cimri insanlar masraftan kaçmak için bana hep ucuz şeyler gösteriyorlar bunca zaman oldu bana bir tane bir şey takmadılar aşırı ilgisizler ne aratlar ne sorarlar ne danışırlar annem diyo sanki seni zorla veriyoruz nişanlımda aynı bize gelir eşşek gibi yatar yer içer saygısız elini kıpırdatmıyor annem kurbanda et doğruyor tek başına kadının yanında yatıyor ama ben onlarda olunca hafi yardım et anneme saygısız bide bana aşırı inat davranıyor illaha annemlerle kardeşi eniştesi aynı binada yaşayacağız diyor istemiyorum dedm o kadar istemiyorsan kararını ver dedi bana resmen ailesi aileme sormuyor bile aynı binada ev tutucaz ne düşünüyorsunuz diye bana soran yok nasıl bi insanlar anlamıyorum cidden zamanında annesi bana kızımı kıskanıyor bile demiş ben o kadınla aynu binada yaşayacam bide hepsi bir olur yalnız kalırım ben diyorum anlamıyor ya bide benden çalışmamı istiyor hemde hayatımın sonuna kadar benim elime bakıyor resmen sen çalışmadan yapamam diyor çocuk olsa bile çalışacakmışım geçen diyo bana et al desem bana alırmısın git kendin al erkeksin eve getir yapayım diyorum sen al diyor ya resmen elime bakacak dolu borcu olacak bu cimrilikle ne olcak ben bilmiyorum bku yedik hiç istediğim hayatı yaşamıycam zaten sözümü bile dinlemiyor şu an ona karşı çok soğuk davranıyorum sebebini soruyor böyle olacaksan ayrıl daha iyi dedi bununla evlenirsem boşanırım gibi geliyor zerre emin değilim bundan bir kaç ay önce deli gibi evlenmek istiyordum niye böyle oldu bide çalışmamı istiyor hemde benden dört dörtlük hizmet bekliyor ona defim kusura bakma ikimizde çalışırsak sende ev işi yapacaksın ama yan gelip yatmayı aşırı sever ben dayanamam cidden napıcam bilmiyorum kaç gündür kafam dolu

Güncellemeler
+1 yıl
Bide bu cimrilikle yoklukla çocuk istiyomış hemen ben daha gencim çocuk falan yapamam dedm hazır değilim dedim illaha tutturuyor hep kendini düşünen bencil ortada yemek olsun bana bırakmaz öküz gibi yet bitirir
Güncellemeler
+1 yıl
Evlenme teklifi bile almadım oysa o kadar dedm bana çok büyük olmasa da et içimde kalmasın dedm etmedi :) neden sizce tektaş almamak içndit kesin :) bi halta hevesi olmayan insan
Nişanlımdan bu sebeplerden ötürü soğudum sizce abartıyor muyum düzelmek için ne yapmalıyım?
Cevapla