Siz erkekler yalnızlığı neden bu kadar dert ediyorsunuz 😀😀?

Bir psikolog yanında sekreter olarak çalışıyorum danışan ile psikolog görüşürken ben odada olmuyorum tabii ama kapı yakın ya bazen duyuyorum konuştuklarını adam koskoca doktor kalp cerrahı ev araba her şey var sağlığı yerinde hayatımda kimse yok hayatım çok anlamsız diye dert yanıyor ahdhd 😀😀 ister istemez gülesi geliyor insanın danışan dosyaların da ben hazırlıyorum yalnızlıktan psikoloğa gelen bir kadın hiç görmedim siz erkekler niye dert ediyorsunuz bu kadar yalnızlığı o koskoca doktor eve gündelikçisi de geliyor temizlik ütü her şeyi yapılıyor çok manasız bence tamam insan yaratılışı gereği birini sevmek sevilmek istiyor Bu bizde de var ama öyle dertlerini tasarlanacak psikoloğa gidecek kadar Mert denilecek bir şey değil yani

Güncellemeler
+1 yıl
seks hayatı için olduğunu sanmıyorum istediği kadın ile yatıp kalkıyordur bence yani ihtiyacını görecek bir sürü kadın bulabilir çevresinde
Siz erkekler yalnızlığı neden bu kadar dert ediyorsunuz 😀😀?
Cevapla