Erkekler neden yalnızlığı kaldıramıyorum bu kadar dert ediyor sunuz?

Sevgilisi olmayan erkekler gerek burada gerek çevrede görüyorum Niye bu kadar dramatize ediyorsunuz olayı yok hayatım çok anlamsız kimse beni sevmiyor ahdhd 🤣🤣 resmen Küçük Emrah tripleri tamam yalnızlık Allah'a emanet olsun iki cins de birini istiyor ihtiyaç duyuyor Biz kızlar da ihtiyaç duyuyoruz kabul ediyorum ama ne bileyim eğer olmuyorsa hayatımıza devam ederiz işimize gücümüze gezip eğlenmemize bakarız ama siz erkekler niye bunu dünyanın sonu gibi düşünüp dramatize ediyorsunuz Onu anlayamıyorum ahdgs 🤣 22 yaşındayım Benim de sevgilim yok ama hiç de üzgün değilim keyfime bakıyorum Ne yapalım olmazsa olmaz

Erkekler neden yalnızlığı kaldıramıyorum bu kadar dert ediyor sunuz?
Cevapla