Erkekler çok yalnız duruyor uzaktan? gerçekten öyle mi? siz yalnız mısınız sizce?

sanki erkeklerin 1-2 arkadaşı oluyor bir şeyler paylaştığı ama onlarla da her şeyi paylaşmıyorlar, eğlenecekleri bir sürü arkadaşları oluyor onlarla da her zaman yazışıp araşmıyorlar, arada eğlenmeye çıkıyorlar. gerçekten arkadaşlar mı belli değil.

çoğunun tek ve en yakın arkadaşı sevgilisi oluyor neden böyle

Erkekler çok yalnız duruyor uzaktan? gerçekten öyle mi? siz yalnız mısınız sizce?
Cevapla