Sevgilinin hediye almasından veya kızın hediye istemesinden bir ben mi nefret ediyorum?

30 bin liraya telefon, tablet aldırmalar,
Gratiste 1000 liralık fatura çıkarmak,
Araba aldıran bile var? Erkekleri cüzdan yerine kullanmak bana utanç verici geliyor sanırım birisi bana bunlardan birini alsa utancımdan yerin dibine girerim. Birde bunu marifet gibi paylaşıyorlar.
Sevgilinin hediye almasından veya kızın hediye istemesinden bir ben mi nefret ediyorum?
Sevgilinin hediye almasından veya kızın hediye istemesinden bir ben mi nefret ediyorum?
Cevapla