Sevgilim çok yoğun çalışıyor, telefonu eline alamadığını söylüyor. Ne yapmalıyım?

Ben onu çok özlüyorum. O gün dolu olsam da aklıma geliyor mesaj atıyorum ona. O bana hiç atmıyor. Çok üzülüyorum beni sevmediğini, özlemediğini düşünüyorum. Böyle düşündüğümü ona anlatıyorum. Kafamda kurmamam gerektiğini söylüyor. Genelde üzülüyorum bu ilişkide. Ama o beni seviyor mu sevmiyor mu emn olamadığım için ayrılamıyorum. Bu arada beni aldatmadigina da eminim. Sizce napmalıyım?

Sevgilim çok yoğun çalışıyor, telefonu eline alamadığını söylüyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla