7 senelik ilişki ( dolu dolu yaşandı) ikimizde memuruz
gelecek anlamında adım atılmadı hiç ya evliliğe hazır değilim dedi ya durum yok dedi babası olmadığı için her yükün kendinde olduğunu söyledi kendine yetemediğini söyledi durdu sürekli
biraz tartışmıştık çok önemli bir sorun değildi ama sorunlardan hep kaçıyordu sorun duyunca beni tek başıma bırakıyordu hiçbir şey olmamış gbi devam etmek istiyordu bu ona iyi gelirken beni hırpalıyordu
o gün yine çözülebilecek bir konuda tartıştık
Hiçbir şey demeden her yerden engelledi ben engelleyince instagramdan yazdım gurursuz yazma dedi
çok incitti kırdı döktü
beni sözde büyümesin diye kafa dinlemek için ailesinin yanına giderken yaptı
Ben sessiz kaldım ve yazan o oldu doğal olarak tepki gösterdim ama hala kendini haklı gösterecek tepkiler verdi hala bir daha yapmam yanlış diyemedi çok sevdim çok özledim ama bitirme kararı aldım beni suçladı bitirdiğim için bende dedim bu davranışı yaparken zaten amacın bitirmek değil miydi?
konuşmuyoruz seviyorum ama bri şeyleri düzeltmek için çabasını da görmüyorum ailemin yanına gittim ayrıl barış ilişki sorduklarında artık gözüm doluyordu ona çok kızgınım bana bunu niye yaptı bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Emin ol senden sonra biriyle 5 ay ilişki yaşayıp hemen evlenicek
Biliyor musun bende öyle düşünüyorum ve kendimi geri çektim artık.
Hiçbir şekilde ne kadar özlersem özleyeyim yazmıyorum
Benzer bir şekilde bunu ona söyledim günahını almakla iftira almakla suçladı.
Eğer doğruysa Allah belamı versin dedi de dedi ama biz çok tartışıyormuşuz öyleyse bak ayrıldık kurtuldun dedim bir daha yazma dedim
Bence olmaz yani 7 yıl ne ömür çürütür niyeti yok demek ki uzak durman en iyisi
Ben gittiğim için başkasını bulmakla itham etti bana hakaret etti sonradan özür diledi tartışma olunca kendinden geçmiş
Artık o kadar yorgunum ki kendi kabuğuma çekilip sessiz kalıyorum
En iyisini yapıyorsun bide manipülasyon yapıyor
Evet umarım çabuk geçer 🙏🏻
o sana yazınca sende ona gurursuz de sana bu lafı kullanan biri sana değer vermiyor anlamına geliyo
Sonra yazdı ben dedim bana böyle diyen bir insanla yapamam sanırım ayrılık en doğrusu sonra beni suçladı ben kafamda bitirmişim yaptıklarını normalleştirdi güzel anılarımızda var özlüyorum ama hiç yazmıyorum
seni manipüle ediyor kendi hatasını kabul etmiyo suçu sana atıyo böyle biriyle hayat geçmez zaten
Bazen insan sevdiği için düzelebileceğini düşünüyor hatalarından ders alıp ama onda o Erdem’in olmadığını da biliyorum
Ama çok üzülüyorum bunları yaşadığımm içinde
geçmişi geri alamıyorsun işte tecrübe edinip yoluna devam etmen gerekiyor
Haklısın teşekkür ederim 🙏🏻
rica ederim hakkında hayırlısı olsun
Amin
İlişkilerde evlilik muhabbeti olmamali, yapılmamalı bu durum kendini o hazır hissettiginde baskı olmadan istediğini belirtir zaten.
Tabi ama ilişki 7 senelik yaşlar 28 ikimizinde ailem çevrem sürekli darladı eş durumunu bile düşünüp bazı şeyleri ayarladık
İnsan düşünüyor niye diye ya zman bile verilmiyor 2 sene sonra mı 3 sene sonra mı yok bir şey demiyor
Şu aile muhabbeti hayat öldürür, sen ilişkinin güzelliğine bakcaksin kim ne demiş falan fistan takmicaksin. Biri evlilik muhabbeti yaparsa biz şu an mutluyuz ilişkimiz iyi gidiyor şuanda düşünmüyoruz der muhabbeti kapatirsin. Evlilik baskısı kuran kisi siz olmayin ya böyle şeyler zaman verilerek konuşularak olmaz
Evet ama önümü görmek istiyorum sınıf alacağım kaç sene burdasınız diyecekler bilmiyorum bile evime bir eşya alacağım ne olacağız bilmiyorum bu beni çok yıpratıyor
Şu ihtimali de düşünüyor insan ya oyalıyorsa ya gerçekten zamn geçirmek istiyorsa kafam çok bulanık zaten
Sen farklı düşünüyorsun, sen sadece beni seviyor mu düşüncesine bak ama ila evlilik istiyorsan yalnızca evlenecegin kişilerle konuş. Ama tavsiyem hiç bir zaman evlilik düşüncesiyle hareket etmemen. Sırf bu yüzden insanların güzel iliskileri maf oluyor
Haklısın ama tek konu bu değil bana kötü davranıyor ama ayrılmıyor ayrılırsam
Da ben suçluyum sürekli benden düzelmemi bekliyor ama hatalı davranan o köşeye sıkışmış gbi hissediyorum hep
Belkide düzeltmen gereken kötü davranislarin vardır? İnsanlar yalnızca suçluyu o tarafta aramalı bizler de de inanılmaz kusurlar var belkide bunlari torpulersek, güzel baslangicliklar yapabiliriz
Bunun farkındayım bunu kabul ediyorum ona da diyorum herkes kendinde hatalı noktayı düzeltsin diye diyor sen beni böyle yaptırdın senin yüzünden yapıyorum sen iyi ol olmayacak zaten yani anlayacağın iyi yaklaştığımda da bunu duyuyorum ve aşırı kapana kısılmış gbi hissediyorum hangi ihtimali değerlendirsem elimde kalıyor sen kendini düzelt diyor hep bana
Sende hatalarla ilgili konuşma her zamankinden daha farklı ol daha önceki konuşmaları yapma kafasi rahat olan taraf sen ol. O zaten buna sok etkisi yaratacak ve zamanla gorucek. İlişkiler kolay değil heleki seviyorsan
Bak sana şöyle anlatayım benim kalbimi çok kırdı zamanında ayrıldığımız dönemde başkasıyla tanışma gbi bir şey olmuş benim güvenim zaten sarsılmıştı zor toparladım ve yine şu an beni engelleyerek yine aynısını mı yaptı diye düşündürdü ben aşamıyorum artık sürekli tereddütte yaşamaktan çok yoruldum
Guvenmiyorsan neden aklında soru işareti var ozaman kendinden ödün verme alışkanlıği bırak ve yoluna devam et. Guvenmedigin yerde kalır ve devam edersen seninki karma olur donur dolaşır gene aynı şeyleri yaşarsın bazen güçlü olup silmek gerekir buna kendine verdiğin değerdir
Şöyle ayrı olduğumuz dönem olduğu için çok pişman olup geldi bir daha üzmeyeceğini söyledi bir süre bunu da yaptı sonra yavaş yavaş güvenmeye başladım bunu sağladı engellediğinde nasıl hissettiğimi anlattım bir ay sonra bu olau yaşandı kavga büyümesin diye dedi ama o bende kabuk bağlayan yeri tekrar kanattı bunu yapmasaydı oluru vardı bir şeyleri tekrardan oluşturmuştum
Ayriyken mi baskasina yazmış?
Evet önceki ayrılıkta 2 ay konuşmadık bri kızla konuşması olmuş ben sonra araştırarak öğrendim o bana söylemedi sonradan şey dedi seni unutmak için konuştum yokluğunda iyi geldi dedi
Ayriyken başkalarına yönelmek kadar doğal bir şey yok. Bunu kuruntu haline getirdiysen sende gitmeyen bir şeyler ve sorunlar var arkadaşım. Sen sadece onun hayatindayken başkalarıyla konuşursa güven sorunu yasarsin
Bunları normal karşılıyorsan aynı açıdan bakmıyoruz olaylara bu benim içim normal değil kusura bakma
Hepsi geçip gidiyor inanki zaman lazım
Geçmeyecek gbi geliyor ama 🤦🏻♀️
Evet benimki geçti ise sendekide geçer
Sorun olmaz memursun kapa kapa alırlar seni
Ben benim için doğru insanla gelecek kurmak istiyorum tekrar kırılmaktan korkuyorum benim için sevgi saygı çok önemli
Bilmiyorum bizler dürüst severiz aldatılırız ya da dış görünüşe önem verirsiniz
Akışına bırakmak en doğrusu gerçekten
Aynen öyle eğer gerçekten sevilmek istiyorsan erkekte merhamet kadın da edeptir gerisi Fasa fisodur
Yaşlılara çok merhametli ama aynı şeyi bana yapmıyor mesela bu da yanıltıcı
Merhameti öyle anlayamazsın zaten
Onlar yapmacıktır
İnan neyi doğru anlayacağımı bilmiyorum insan zihninde şemalar vardır ya sanki hepsi yer değiştirdi hiçbir şey bilmiyorum gbi hissediyorum
Valla bilmiyorum ayaga kalkmalısın düşene daima tekme vururlar dek istedigin sevilmek ise oda olacaktır doğru insan ile dediğim gibi Allah’ı seven biri sizi de emaneti olarak görecektir bir derdiniz sıkıntınız olursa bana yazabilirsiniz burayı daha fazla doldurmayalım burada çok gereksiz insan var bilgi alamazsınız
Tamam aklımda kalsın teşekkür ederim 🙏🏻
Ben teşekkür ederim unutmayın Allah için seven biri çıkar için sevenle bir oldukça üzülen siz olursunuz 🤲
Unutmayacağım :)
Sevindim sen cünkü Allah’ın emanetisin ciceksindir bu çiçeği kötü insanlar yanlış insanlar yolunda heba etme heba oldukça senin de ahiretin de dünyan da kararacaktır doğru insan sana gelmiştir veya gelecektir sadece gözünü Aç ☺️
Doğru insanı görecek değeri rabbim bize versin
Belki de vermiştir sen göremiyorsundur?
Şu an yeni bir ilişkiden çıktım açıkçası verse de hazır değilim o insana da haksızlık etmek istememm
İşte o yüzden hazır olman gerek bazı fırsatlar insana birkere geliyor kıymet bilmek için
Öyle tabi doğru zman doğru insan
Dediğim gibi Allah için sevilmek istiyorsan ben burdayım ulaşırsın
Tamamdır
🤲
Sen nasılsın?
nerde yaşıyorsunuz
Önemli mi?
evet