Uzun ilişki ve ayrılık yardımcı olur musunuz kafam çok karışık ve çok üzülüyorum ?

7 senelik ilişki ( dolu dolu yaşandı) ikimizde memuruz

gelecek anlamında adım atılmadı hiç ya evliliğe hazır değilim dedi ya durum yok dedi babası olmadığı için her yükün kendinde olduğunu söyledi kendine yetemediğini söyledi durdu sürekli

biraz tartışmıştık çok önemli bir sorun değildi ama sorunlardan hep kaçıyordu sorun duyunca beni tek başıma bırakıyordu hiçbir şey olmamış gbi devam etmek istiyordu bu ona iyi gelirken beni hırpalıyordu
o gün yine çözülebilecek bir konuda tartıştık

Hiçbir şey demeden her yerden engelledi ben engelleyince instagramdan yazdım gurursuz yazma dedi

çok incitti kırdı döktü

beni sözde büyümesin diye kafa dinlemek için ailesinin yanına giderken yaptı

Ben sessiz kaldım ve yazan o oldu doğal olarak tepki gösterdim ama hala kendini haklı gösterecek tepkiler verdi hala bir daha yapmam yanlış diyemedi çok sevdim çok özledim ama bitirme kararı aldım beni suçladı bitirdiğim için bende dedim bu davranışı yaparken zaten amacın bitirmek değil miydi?
konuşmuyoruz seviyorum ama bri şeyleri düzeltmek için çabasını da görmüyorum ailemin yanına gittim ayrıl barış ilişki sorduklarında artık gözüm doluyordu ona çok kızgınım bana bunu niye yaptı bilmiyorum

Uzun ilişki ve ayrılık yardımcı olur musunuz kafam çok karışık ve çok üzülüyorum ?
Cevapla