Benim flört ettigim bir erkek bana çok ıyı anlaşıyoruz ıyı bir ınsan her şey yolunda ama ben 25 o 35 yaşında şimdilerde bir sorun çıkmasada ileride çıkarmış gıbı geliyor.
sizce
Benim flört ettigim bir erkek bana çok ıyı anlaşıyoruz ıyı bir ınsan her şey yolunda ama ben 25 o 35 yaşında şimdilerde bir sorun çıkmasada ileride çıkarmış gıbı geliyor.
sizce
İhtimaller ile hareket edersen hiç bir şey yapamazsın sorun her ilişkide çıkar sen birlikte üstesinden gelecek kişiyi bul yeter
Cevap
16Cevap
İleride olabilecek sorunlara odaklanirsaniz gercekten sorun oluyor ve ilerisini goremeden her sey bitiyor. Bu yüzden meseleleri mesele etmezseniz ortada mesele diye bir sey kalmaz. (Çocuk vs düşünüyorsanız orasi biraz karışık)
çocuk dusunuyorux
Okul vs yok diye düşünüyorum evlenseniz 2 3 yıl cocuk yapmasaniz 28 38 olur aslinda gec olsun güç olmasin bence kötü düşünmeyin ayrilmayin
Hic bir sorun cikmazsi emin ol. Sacma hareket olmuş
Sınırda bir aralık ama bence çok sorun cikmaz
Çok ta fazla yaş yok haksızsın erkekler geç olgunlaşır o yüzden tam yaş
Eğer vazgeçtiysen ben seninle konusup, tanismak isterim, yaşımızda gayet uygun 🙏 Ben niyeti ve amacı tamamen belli bir insanım, evlilik odakliyim.
Senin biraz olgun onun biraz çocuk tarafı varsa bir sıkıntı olmaz yibi
Siz öyle uygun görmüşseniz haklısınız.
Evlenilebilir bi yaş.
Hiç bir sorun çıkmaz kişinin kondisyonuna bağlıdır
Dogru bir karar bence
Yok bide devam etseydin bastonuyla gezerdi senle
Kafan çalışmış
çok dğeilki 10 yaş
Yaslar cok güzel
cok deyildi olgunlar iyi
Doğru değil. bence seviyorsan neden olmasin
İsmi ny
ne
İsmi ney
napcan kanka
Aklıma biri geldide o olabilir gibime geldi
çıkar. git 18-19 çıtır bul
Çıtır bul 18lik
Haklsin
Cok fark
sen bilirsin
bence değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?