Yaş farkından dolayı ilişkimden vazgeçtim, haksız mıyım?

Benim flört ettigim bir erkek bana çok ıyı anlaşıyoruz ıyı bir ınsan her şey yolunda ama ben 25 o 35 yaşında şimdilerde bir sorun çıkmasada ileride çıkarmış gıbı geliyor.

sizce

Yaş farkından dolayı ilişkimden vazgeçtim, haksız mıyım?
Cevapla