LÜTFEN SADECE YARDIMCI OLMAK İSTEYENLER YAZSIN? ÖZELLİKLE ERKEKLER?

Ben eşimden ayrılalı 6 sene oldu ve bir çocuğum var. 35 yaşında güzel bir bayanım. İşyerinde sürekli birinin bakışlarını farkettim ve çok hoş birisi. Sonra öğrendim ki oda eşinden ayrılalı baya olmuş. Birgün instegramıma bakarken gördü bu sen misin falan dedi. Ekleşelim falan muhabbeti yaptı. Sonra instegramdan ekleştik. Ama bir hafta hiç yazmadı. Sonra bende laf atma amaçlı bişey sordum ama iki üç kelimede bitti muhabbet. Tam görüşürüz ozaman dedim. Ve hemen bana numaranı verirmisşn dedi. Bende verdim. Oradan sadece benim ekle lütfen dedi. Bende ekledim. 2 gün oldu ama ne arayan ne soran ne bir mesaj atan var. Hatta son görülmeleride kapalıama durumumda bir şey paylaşırsam hemen bakıyor. Bir erkek telefon numarasını alıp bi kızın neden yazmaz? Bunun nedeni nedir? Utangaç falan mı ya da atlamıyım hemen kız beni abaza gibi görmesin mi yoksa başka bir nedeni var mı?

LÜTFEN SADECE YARDIMCI OLMAK İSTEYENLER YAZSIN? ÖZELLİKLE ERKEKLER?
LÜTFEN SADECE YARDIMCI OLMAK İSTEYENLER YAZSIN? ÖZELLİKLE ERKEKLER?
Cevapla