Ben eşimden ayrılalı 6 sene oldu ve bir çocuğum var. 35 yaşında güzel bir bayanım. İşyerinde sürekli birinin bakışlarını farkettim ve çok hoş birisi. Sonra öğrendim ki oda eşinden ayrılalı baya olmuş. Birgün instegramıma bakarken gördü bu sen misin falan dedi. Ekleşelim falan muhabbeti yaptı. Sonra instegramdan ekleştik. Ama bir hafta hiç yazmadı. Sonra bende laf atma amaçlı bişey sordum ama iki üç kelimede bitti muhabbet. Tam görüşürüz ozaman dedim. Ve hemen bana numaranı verirmisşn dedi. Bende verdim. Oradan sadece benim ekle lütfen dedi. Bende ekledim. 2 gün oldu ama ne arayan ne soran ne bir mesaj atan var. Hatta son görülmeleride kapalıama durumumda bir şey paylaşırsam hemen bakıyor. Bir erkek telefon numarasını alıp bi kızın neden yazmaz? Bunun nedeni nedir? Utangaç falan mı ya da atlamıyım hemen kız beni abaza gibi görmesin mi yoksa başka bir nedeni var mı?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer