Erkek fazla kazanca sahip olduğunda sorun olmuyor da kadın olduğunda bu neden sorun oluyor?

Erkek fazla kazanca sahip olduğunda sorun olmuyor da kadın olduğunda bu neden sorun oluyor?

Sorun olacağını düşünmüyorum. Bunu sorun ediyorsa arada anlayış yok demektir. Demek ki sorun başka yerde. Kişi bir beden sevmiş, bir nese sevmiş. Karşısındakini insan olabileceğini bile düşünmemiş. Açıkçası bu durum başka. Zaten böyle bir ilişki kısa vade de biter. Ego ön planda...
Aslında bunlar çok küçük şeyler. Yani Kadının kazancı fazla olsa da insanlar birbirini seviyor ise göze gelmemeli. Ha erkekler bundan etkilenir. Ne yalan diyeyim bende etkilenirim. Ancak hayat kurmak istediğim insan bunu sorun etmemek için elinden geleni yapıyorsa. Bende onu başımın tacı ederim. Ahh ah evli olsakta keşke bunlar sorun olsa :)
Cevap
80Cevap
Bazı erkekler “bazııı” :D üstüne basa basa yazayım, kadının ona bi yerde muhtaç olmasını, ona ihtiyaç duymasını istiyor
Gururlarını mı okşuyor bu durum acaba 😵💫
Bilemeyrum orasını erkekler cevaplasın 🤦♀️
Onlar çöp be, paranın rahatlığı gözlerini kör etmiş. Çoğu da yobazdır.
Ben cevap vereyim otorite bende olsun isterim güç bende olsun benden fazla alabilir sorun bu değil bazı bak bazı kadınlar senden daha fazla maaş alıyorum eve ben bakıyorum gibi konuşmaları ya da konuşma ihtimalini kaldıramam bu söz ya da düşünce beni çileden çıkarır Türkiyede meslek ayrımı var maalesef bu konu başlığı bir örnek bu benim düşüncem
Ata erkil bir toplumda erkeğin baskın olmadığı her şey sorun oluyor.
Maalesef öyle 🫠
Benim için sorun olmaz ben sadece aşka bakıyorum
Kadının çenesi durmaz. Senden çok kazanıyorum der adamda al paranı... Sok der. Erkek yani bence bir erkek eşinin sevgilisinin ya da herhangi bir kadının ne kadar kazandığını hiç umursamaz çalışıyorsa geliri varsa parasını yatırım yapsın birikim yapsın ihtiyaç olursa eşine versin kimin umrunda. Ama çenesi durmayipta ben senden çok kazanıyorum imasına girerse parayı da... Neyse tamam konu anlaşıldı sanırım. Bu arada bir grup kadının parasına göz dikmiş insan musveddeleri var onları tabiiki saymıyoruz. Onlar tek hücreli mitoz bölünme ürünü karaktersiz kalitesiz adı mahluklar
Çünkü para kimse çoksa.. kimin kazamci iyi ise.. onun ilişkideki hakimiyeti.. söz söyleme hakkı daha yüksek olarak algılanıyor. Böyle hissediliyor. Çok paraya ve kazanca sahip olmak = daha çok güce sahip olmasinin düşünülmesime sebep oluyor. Ve bir erkeke içinde bulunduğu eko sisemde söz sahabısı olduğunu hissetmek ister. Ama elbette belli bir çoğumuz kadının erkekten çok kazanmasının sorun olmamasını istiyoruz. Ama sadece istemek yetmiyor. bu pozisyona düşüp de problem çıkarmayacak beyler olmamız lazım :)
Çünkü kadınının ona ihtiyacı yok. İlgiyi çekti veya aldattı kadın pat diye eline verir boşanma davasını. Kadınların muhtaç olmasını istiyorlar, bırakıp gidemezsin erkeğine muhtaç kalsın diye.
Parası olan kadın güçlüdür. Erkekten az bile alsa rahatsız edebilir.
Ben şahsen eşimin çalışmasını isterim. Benden azda kazansa da evin reisi o. Benimm param çok diye bunu kendine gurur yapacaksa kapı orada. 😂
Sorun soyle olusuyor kadinlar bi yerden sonra benim param derken erkek bizim diyor. Kadinlar parayi gorunce bide gozuk açıldı ayagina yatip. Benm param var bana bsy olmaz diye daveanislarini değiştirince adam da haliyle rahatsiz oluyor. Tecrubeyle sabit.
Ben sorun etmem aksine gurur duyarım tabi arada uçurum olmaması lazım benden çok daha az kazanan ya da çok daha fazla kazanan kadınla olmaz ama aylık gelir farkımız 2-3 bin falansa sorun yok ama benden 10 bin fazla kazanırsa o zaman olmaz ya da benden 10 bin daha az kazanırsa yine olmaz
erkeklerin aşağılık kompleksinden kaynaklanıyor. eve para getirmekten başka vasfı olmayan, yobaz zihniyetli erkekleri kadının ekonomik özgürlüğü her zaman korkutur. çünkü kadının hayattaki rolünü evinde oturup çocuk bakmak olarak benimsemiş bir nesilden bahsediyoruz. nedense bu durum sadece bizim ülkemiz gibi geri kalmış yerlerde sorun.
Kiskanilmaktan ziyade gurur duyulmalı aslında ama ataerkil olunca genel manada istenmiyor birde kadın ekonomik özgürlüğü olunca herkes için demiyorum ama bunu yapan var benim param sen karışamazsın vs vs cümleleri kuruyor bunuda kimse istemiyor yani ondan dolayı maalesef yapılıyor bunlar
Bu bence cinsiyet meselesi değil. Bir kadın kendinden daha fazla kadını da kıskanır. Veya erkek illa eşinin olmasına gerek yok erkek kardeşi varsa onu da kıskanabilir. Her insan için geçerli değil bu şeyler. Kıskanmak karakterle alakalı cinsiyet ile değil. Kadınları gurur meselesi haline getiren olabilir ancak çoğu değildir. Yani imrenmiş olabilir :)))
Bugün bir arkadaşım eşim istemediği için işten ayrıldım dedi.. neden dedim ondan fazla aldığım için kabul etmedi dedi. Ezik görme olabilir bilemiyorum
Benim için sorun değil, ama ataerkil bir toplum olduğumuz için genelde erkekler kendisinden daha yukarıda bir kadını kabullenemeyecek şekilde büyütülüyorlar.
Ben modern bir ailede yetiştiğim için bende yok, modern ailede yetişmiş diğer erkeklerde de olacağını sanmıyorum.
Kadınlar kendinden düşük erkekleri sevmez bu genel olarak böyledir para güç demek onlara gör onlara göre onlardan güçlü olan erkeği isterler boş beles tiplerdir
Evet bir yerde öyle gibi oluyor 😅
Çünkü sizin go+<nüz kalkıyor. İstisnasız net. İlişkilerde bile samimiyetinizi bile para belirlerken onun olmaması bence imkansız.
Kuru iftira 🥲
Çünkü kadınların ekserisi edepsiz ve kibirli. Erkek fazla maaş alınca bunu dengeliyor. Ama kadın fazla maaş alınca kibir yapıyor edepsizlik ediyor. Dengeleyemiyor bu farklılığı. Sıkıntının kaynağı bu.
kadın erkeğin bir tık gerisinde olmalı her erkek bunu kaldıramaubilir kadin tam tersi bunu göze sokan bir kadın olbilir zor mevzu onun için herkes dengi dengine
Hiç sorun etmem hatta ben çalışmak bile istemem de hayat şartları mecbur istediğimizi almak için çalışmak lazim
😂😂 çalışmayı kim ister ki
Erkek baskın toplumda, evi geçindirmekle yükümlü erkektir psikolojisinin devamıdır. Ama artık gözlemlediğim kadarıyla, yeni gençlik böyle şeylere takılmıyor
Aslında genel bir gerçeklik değil olay sadece çevrede birkaç kişinin yaşadığı olaya tanıklık edilerek oluşmuş bir düşünce herkesde öyşe olucak diye bir durum yok ama kadın daha fazla kazanıyorum egosuna ve üstün görmeye başlarda kendisini işte o noltada dıkınto oluyor çünkü erkek ilişkide baskın olmak ister fakat kadın kazandığı parayla üstünlük ve bağımsızlığını göze vurur ve bununla karşısındaki erkeğe bunu yansıtır ise bahsettiğin durum ortaya cıkar ve sorun olur
Bu psikolojik bir şey bence Ben çok takılmam umurumda da olmaz yani kim ne kazanıyorsa kazansın ya bana ne
Yooo.
Eşim benden 10 kat fazla kazanıyor.
Hiçbir sorun yok.
Sorun edenler mal.
Onun parası varsa bizim niye yok diyoruz.
Ama bunu ilişkiye yansıtmak ne kadar doğru 😂
Hatırlayamadım 😅
Ya inanın açıklaması çok zor ama şunu net söylerim kadın erkekten fazla kazanırsa parasıyla erkeğı ezmek istiyor
Çünkü bazı kadınlar erkeği basmaya çalışıyor maddi gücü ile bu da sıkıntıya yol açıyor
2x fark varsa olmaz ama eşit veya 1 2 bin farktan bir sey olmaz ama adam 5 bin kadın 10 bin alıyorsa sıkıntı adam 7 8 bin kadın 10 bin alıyorsa olabilir
sorun eden erkekse hatta her kimse canım. kimse kusura bakmasın
Gurur duymali erkekler.. caliskan bir esi oldugu icin bence.
Eskidenmiş o ya 🤦♀️ şimdi yıkılmaya yer arıyorlar
Bazı erkeklerde eziklik psikolojisine yol açıyor bu durum
Kazansin kendi ayaklarının üstünde dursun gurur duyarım
He bir de ben seni seveyim sen bana para ver derim🤪
Kimsenin kazancı kimseyi ilgilendirmez ne kadar saçma
Genelleme yapmayalim. Bazi kadinlar yemek yapmaktan aciz
Sorun olmamalı asıl önemli her iki tarafın da kendi ayakları üstünde durabilmesi
Çunku siz kadinlar herşeyi takinti yapiyorsunuz bizim için problem yok
Çünkü kadın bunu silah gibi kullanıp erkeği ezikliyor. Bu erkeğin değil kadının bozukluğu.
Türk erkeği bunu kompleks yapar... Maddi durumu iyi olan kızlar yabancı erkeklerle daha huzurlu bir ilişkiye, evliliğe sahip oluyor. Gördüğüm birkaç örneğe istinaden bunu diyorum.
çünkü erkeklerin yapısı gereği koruyucu evin agasi havasi var ya hani öğvnwak ondan dolayı bence çünkü bi erkek kadınını kollarının altına almak ister hep koruyup kollamak ondan dolayı erkekler için biraz gurur kırıcı bi durum diye dusunuyorum
ya şu kadın tripleri de bitmedi gitti. aşağılık kompleksi midir nedir anlamıyorum ki. azıcık para görünce bunun önemli bir şey hatta erkekler için sorun olacağını sanıyorlar
@Lenalavi biz maaşımızı soylemeyiz bile. maaşı bu derece önemseyen de komplekse giren de kadınlar
@Lenalavi öyle bir şey yok, sadece afedersin b*ktan bir firmada terfi alan ya da maaşı asgari ücreti biraz geçen kadının kendisini başarılı sanması bana komik geliyor
Kıskançlık harici kadın genel olarak erkeği güçsüz görebiliyor.
Çok zor bi soru bence kendini bilen birbirlerini tanıyan, seven, güvenen insanlar için sorun olmaz ama insanoğlu da çiğ süt emmiş her an herşe olabilir, herşe eşit olsa daha güzel olur, o da zor bi ihtimal, ooof çok kararsızım hayırlısı olsun :)
Kazanç gözüyle bakılmaması gerekiyor öncelikle. Ne kadar iyi ilişkisi olan insan gördüysem birbirlerini anlıyorlardı. Kazanç işin içine girdiğinde çıkar ilişkisi başlar böylece zaten bir bakmışsın sevgini unutuyorsun önceliğin yapamıyorsun.
Ataerkil bir toplumda yaşadığımız için olabilir para güç olarak algılanır ve erkek güçlüdür (algıya göre ve fiziksel olarak) kadının daha fazla para kazanması erkeği ezer gibi gösterir (algıya göre)
Kadın eşini seçerken malına mülküne maaşına bakıyosa söylenecek bişey kalmamıştır
Bana göre sorun değil bence sonuçta ilişkilerimizi maaşlarımıza göre kurmuyoruz kalbimize göre şekillendiriyoruz
Erkekler gururuna yediremiyor
Neden sorun olsun kadınlarımız her zaman her şekilde kazansınlar karışmayın
benim için olmaz şayet bunu dile getirirse de azarlarım
aslında sorun degil tipik hemcinslerim kadın kısmı çalışmaz çok parası olursa kendini bir şey sanar diye düşünüyor kadınlar olmasaydı dünyada varlığın bile sürümezdi böyle çok dangalak var.
Kim demiş sorun oluyo diye. Birkaç ruh hastası bulunur elbette
Olmaz benden yüksek kazanci varsa psikolojik olarak ezilirim daha iyisine layık derim sürekli
Kıskançlık olur öyle de tabi ben niye az kazanıyorum o niye çok kazanıyor diye idare edemezler yani
Erkek çok çok yakışıklı olmadıkça pek mümkün değil
Benden cok kazanan bana bakabilir hic gurur yapmam nerdesiniz ya ben hazırım gelin
Cidden kadına biseyler oluyor. Bir kadın olarak buna eminim 😅😅😅 bence erkeğin ki daha fazla olmalı.
Kıskanıyorum :D
😂😂 bu kadar açık sözlülük 🎉
Erkek egemen toplum. Kadin hem koca parasi yemesin hem calisip kazanmasin.
Kadınlar biraz başarı elde edince hava atmaya aşağılamaya başlıyorlar. Erkekler bunu bildiklerinden sorun ediyorlar. Bir gün kafama kakılır düşüncesiyle
Şahsen hoşuma gider. Mecbur kaldığı için değilde istediği için kaldığını anlarım. Ama her kadın için aynısını söylemek çok zor. Çoğu ezmeye çalışıyor ya bilerek ya bilmeyerek ya da farkında bile olmadan. Kadının kişiliği çok önemli burada.
Erkek kendini önemsiz ve işeyaramaz hissdiyor saçma bir şekilde
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?